antislipmatje onder boomlooszadel, ruggengraat-vrijheid?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

2001

antislipmatje onder boomlooszadel, ruggengraat-vrijheid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 20:58

hoi, mijn tanker is lekker rond en heeft eigenlijk geen schoft. er is dus eigenlijk geen zadel dat haar past. nu heb ik een barefoot cheyenne en die ligt prima, alleen schuift hij een beetje van links naar rechts. tijdens het rijden gaat het best goed omdat ik hem dan denk ik in balans houd.

nu zou het natuurlijk wel fijn zijn als hij gewoon helemaal stevig ligt, scheelt toch wel wat zorgen :o
ondertussen heb ik een c-vormige singel en dat scheelt al wat gelukkig.
het liefste zou ik een pad willen met sympanova onderkant maar zit nu(door de singel) even wat krapper.

dus ik dacht hoe zou een antislipmatje werken? behoud je dan de ruggengraatvrijheid?
wie met een boomlooszadel heeft er hier ervaring mee?

2001

Re: antislipmatje onder boomlooszadel, ruggengraat-vrijheid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 21:16

helemaal niemand die het al eens geprobeerd heeft?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 21:32

Ja, ik. Ik heb zowel een antislipmatje als een pad met sympanova onder mijn (boomloze) zadel gehad. Die met sympanova vind ik prettiger maar een gewoon antislipmatje voldoet ook. Is alleen wat zweteriger.

2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 21:37

Koper schreef:
Ja, ik. Ik heb zowel een antislipmatje als een pad met sympanova onder mijn (boomloze) zadel gehad. Die met sympanova vind ik prettiger maar een gewoon antislipmatje voldoet ook. Is alleen wat zweteriger.

Ok dankjewel voor je antwoord :)

riskatc

Re: antislipmatje onder boomlooszadel, ruggengraat-vrijheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 00:28

Mocht je er een willen, heb nog een antislipmatje nieuw liggen. Mag voor een klein bedrag weg

2001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-14 07:28

riskatc schreef:
Mocht je er een willen, heb nog een antislipmatje nieuw liggen. Mag voor een klein bedrag weg

nee dankje, heb nu een hafpad, ga die eerst maar eens proberen. maar bedankt voor het aanbod