BareBackpad in de regen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Flits__

BareBackpad in de regen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-14 12:06

Hallo,

Ik heb al even de zoekfunctie gebruikt maar kon er niet echt iets over vinden.

Kan een barebackpad (F.R.A. Dardo) tegen regen.
Ik ben op het moment zadelloos, en rijd dus met mijn BBP. Maargoed de afgelopen tijd was het mooi weer, en reed ik de dagen dat het regende gewoon niet. Maar de herfst komt eraan en mijn zadel komt pas begin / midden oktober. Nu hebben we wel een klein binnenbakje, maar rijd toch liever in de buitenbak.

De buitenkant is van synthetisch suede maar de binnenvulling van High Density foam.
Was zelf bang dat vooral de vulling het niet goed kon hebben, maar waarom geen idee :').

Alvast bedankt voor je antwoord :).

ilangok

Re: BareBackpad in de regen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 15:15

ik heb die :).
ik heb 'm een keer perongelijk buiten laten liggen, en die dag heeft het keihard geregent := .
even toen het weer droog was buiten laten drogen en ja een dag was hij weer droog.

ik denk wel dat als het gewoon normaal regent hij sneller droog is, bij mij was 'ie echt helemaal doorweekt. kan prima denk ik.

tamary

Re: BareBackpad in de regen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 15:21

Het zou heel goed kunnen dat de kleur af gaat geven op je rijbroek. Synthetisch spul kan meestal wel tegen nat worden, zeker als het ook tegen zweet moet kunnen zoals een bbp.