Hoi, graag zou ik de boom maat van me wintec opnieuw willen opmeten, maar om nou gelijk zo'n meter aan te schaffen, is er ienand in de omgeving van wie ik hem zou kunnen lenen?
Omgeving purmerend
Of opsturen en weer terugsturen met post op mijn kosten als het met de brievenbuspost meekan
Mijn vriend heeft er ook een die hij regelmatig uitleent. Die is geschikt voor alle zadels van Wintec en Bates inclusief de XL zadels. Hij zit in midden-limburg, ik kan wel eens vragen of hij ze ook opstuurt.
Rongyos
Geplaatst: 13-08-14 10:51
Chely schreef:
@Rongyos: Bij welke ruitersportzaak heb je de meter kunnen lenen? Was deze boommeter ook geschikt voor de 'wide' serie in paarstinten?
CVS Ruitersport in Eindhoven (http://www.cvsruitersport.nl/). Ik kan me niet herinneren of de 'wide' serie erbij zat
_RMHorse_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-14 10:59
shet_rules schreef:
Mijn vriend heeft er ook een die hij regelmatig uitleent. Die is geschikt voor alle zadels van Wintec en Bates inclusief de XL zadels. Hij zit in midden-limburg, ik kan wel eens vragen of hij ze ook opstuurt.
@Shet_Rules: ophalen is voor mij ook geen probleem. Ik werk in Zuid-Oost Brabant, wij wonen in Noord-Limburg, mijn paard staat in Midden-Limburg en onze ouders komen uit Zuid-Limburg..... Ergens op die route is perfect
@Rongyos: thx! ik ga eens navragen of de wide er ook bij zit.