Er moeten vast topics over zijn, maar kon ze niet vinden via de zoekfunctie.
Mijn hafje en ik rijden western, nu nog wat basis maar het begint ergens op te lijken
(we gaan voorzichtig de reining kant op, samen met mijn instructrice zijn we nu bv. begonnen aan een baby begin van een rollback in een rustig tempo! echt spinnen, rollbacks en stoppen zijn we nog niet aan toe, dat gaat uiteraart altijd met bescherming!)Nu zag ik dat hij aan de binnekant van zijn voorbeentje wat wondjes (minimaal, meer kale plekjes) en een kleine verdikking had. Ook heeft hij een dag kreupel gelopen, Wat overigerigens eerder te verklaren valt aan het enorme gek doen met zijn nieuwe vriendjes eerder die dag op de wei. Hij staat rondom op ijzers, al een jaartje ofzo. nooit plekjes gehad, maar kan mij voorstellen dat nu de oefeningen zwaarder worden hij daar wel behoefte aan heeft, en anders better save than sorry
Mijn instructrice komt pas over een paar weken weer, ook omdat alex en ik nu weer na zijn kreupel vakantie aan het opbouwen zijn.. vandaar even op bokt! Ik heb 3 in 1 beschemers van classic equine, bevallen mij goed maar het word zo warm met deze temperaturen..
Goed, to the point. Wat zijn fijne beschermers om te gebruiken tijdens trainingen, maar worden niet zo warm?
Groetjes