Ik ben met een project bezig en daarvoor moet ik een inventarisatie lijst maken voor een ruitersportzaak. Het gaat hierbij om spullen die er echt horen en niet zouden mogen missen. Dus van halster tot liksteen en van hulpteugels tot zadel, alles wat je kunt bedenken is welkom.
Misschien is het handig om een lijst bij te houden zodat je kunt zien wat er al is genoemd?
wat dacht je van een ruiterzaak bellen en even vragen of ze jou hun totale verkooplijst even kunnen door mailen? misschien doen ze het wel en lees jij hem nog even door op eventueel iets wat zij missen... het is dan in een keer voor jou een stuk minder werk + de bokt-ers hoeven dan ook niet elle lange lijsten op te noemen haha
branka16
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-14 11:38
Lijsten overnemen etc ben ik al druk mee, als ik die lijst klaar heb zal ik hem hier even posten
branka16
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-14 12:44
Mijn lijst tot nu toe. Ik wil gaan werken met subtabs dus even als voorbeeld: Zadeldekken _____________Dressuur _____________Springen _____________Veelzeidigheid En dan zonder het streepje uiteraard. Als iemand een mooier/netter idee heeft hoor ik het graag
Ik mis nog dingen voor in het weiland, Of ik moet er overheen hebben gelezen, sluitingen en draad ed
Capriootje
Geplaatst: 04-08-14 12:50
Ziet er al goed uit! Ben het eens met Romyloverrr
Ik mis het kopje 'halstertouwen' . Is wel handig om apart te hebben vind ik zelf. En misschien bij overig, bijvoorbeeld bakletters. Dat je het verdeeld in In/om de stal en Rijbak ofzo
Bedankt voor het opletten op typfouten, die komen nogal eens voor Verbeteren is dus zeer gewenst! Zal het meteen even op mijn lijst aanpassen. Ben nu met de subjes bezig.
Wel een leuke bezigheids therapie
craiester
Geplaatst: 04-08-14 12:58
Bij de shop waar ik altijd ga hebben ze ook een westerngedeelte, en ook een mengedeelte. Ze verkopen ook hindernissen en van die metalen letters voor dressuur, Weet nu niet of je daar ook iets van wil hebben. Oh en voor hoefijzer die knoppen voor eronder en.... ? Haha weet niet of je hier iets aan hebt
Allemaal heel leuk maar dat zijn uitbreidingen. Kan ik nu nog niks mee doen, wellicht later wel. Ook zou ik iemand moeten inschakelen vooor het western tuig aangezien ik daar geen verstand van heb. Maar alle ideeën tot nu toe zijn top!
branka16
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-14 15:19
xLisaMaxime schreef:
Ik mis nog dingen voor in het weiland, Of ik moet er overheen hebben gelezen, sluitingen en draad ed
Ik weet niet of ik dat er bij wil plaatsen, vind ik meer iets voor de welkoop. Kopen jullie weide afrastering bij de ruitersportzaak?
Is misschien niet inventaris wat je zoekt, maar heb nog een belangrijke aanvulling.
Goed opgeleid personeel die weten waar ze het over hebben, is het belangrijkste wat je moet hebben om een winkel goed te laten draaien.
Vaak genoeg meegemaakt bij de welkoop dat ik een vraag van een andere klant hoorde en de winkelpersoneel wist niet eens een degelijk antwoord te geven. Dus heb ze effe een handje geholpen, door het juiste antwoord te geven.
Personeel wat op de werkvloer staan, kunnen een winkel maken, of breken.
branka16
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-14 15:34
Dat is wel een goeie idd, die zet ik er bij!
Ik zit ff te denken bij de bitten.. Zal ik alle bitten in 1 groep laten of per soort bit weer een sub categorie maken? Worden misschien te veel categorieën?
Het zal dan ooit een eenmanszaak worden en daarvoor is er een redelijke basis kennis van alles Bedankt voor het meedenken!!