Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Da's het hele principe van de Myler, dat beide delen onafhankelijk van elkaar kunnen draaien.
mirgino schreef:ja dat is het fijne van deze bitten!
maar heb je wel eerst goed gelezen waarvoor deze bitten zijn?
en je hebt er heel veel soorten en niveau`s in.
dat je wel de goede hebt.
funnyhorses schreef:De eerste keer het bit aan het hoofdstel hangen kan ook een hele uitdaging wordenhihihi maar uiteindelijk gaat het net zo makkelijk als bij een gewoon bitje.
Ik hoop dat jij er net zo fijn mee gaat rijden dan de rest van ons,alvast veel succes!![]()
Hoe bedoel je ? Wat heeft het bit bij jou dan precies gedaan ?
Dabo schreef:Met een MB04 ook goed opletten dat als je hem aan je hoofdstel hangt, dat het tongboogje omHOOG staat he....
funnyhorses schreef:De eerste keer het bit aan het hoofdstel hangen kan ook een hele uitdaging wordenhihihi maar uiteindelijk gaat het net zo makkelijk als bij een gewoon bitje.
Ik hoop dat jij er net zo fijn mee gaat rijden dan de rest van ons,alvast veel succes!![]()
lemanthia schreef:funnyhorses schreef:De eerste keer het bit aan het hoofdstel hangen kan ook een hele uitdaging wordenhihihi maar uiteindelijk gaat het net zo makkelijk als bij een gewoon bitje.
de eerste keer mee rijden, was ook al een hele opgave,
omdat die zo onhafhankelijk werkt, hoefde ik maar heel iets druk op links te geven en ze wende al af.
nu zijn we er beiden aangewend en willen we niet meer anders