Ik zou graag wat ervaringen willen lezen van de Kentaur Oxford gevoerd met lamswol kogelbeschermers.
Ik ben op zoek naar goede lederen kogelbeschermers, die niet gevoerd zijn met neopreen.
Nu kwam ik in mijn zoektocht wel de lederen kogelbeschermers van Jos Lansink (BR) tegen, maar las ook veel reacties dat deze niet goed op de plaats blijven zitten.
En deze zijn met bont die er uit gehaald kan worden, maar haal je dit er uit, heb je alsnog neopreen/jersey voering..
Naar even zoeken kwam ik dus deze tegen van Kentaur:
http://www.divoza.com/collectie/paard/b ... rmers.html
Als ik het goed heb, is de buitenkant van leer? En zoals de beschrijving zegt, de binnenkant van lamswol.
Ook heb ik kogelbeschermers van BR Pro Mesh gezien, maar ik twijfel een beetje, de een is goed tevreden over deze beschermers, en bij de andere veroorzaakt deze beschermer wondjes.. dus vandaar dat ik graag ervaringen wil over deze Kentaur Kogelbeschermers
Graag zou ik van mede-bokkers willen weten hoe goed deze kogelbeschermers blijven zitten.
En gewoon in het algemeen jullie ervaringen er over lezen!
De kogelbeschermers zullen alleen gebruikt worden voor het recreatieve rijden voor de marathonwagen. Aan het eind wordt ze vaak een beetje 'moe', en dan tikt ze zich aan. Onder het zadel rijdt ik nooit zo intensief/lang dat ze dit ook gaat doen, dus daar voor heb ik ze niet nodig.
Ik lees het graag!
.