Wie heeft ervaring met de back on track producten bij het paard, zoals het zadeldek, rugverwarmer, want dat leken mij tot nu toe de meest interessante. Ik gebruik de producten voor mezelf ook en ik merk dat ik er erg veel baat bij heb. Ik had al een tijdje de polsbeschermer, irritatie of ontsteking die al weken aansleepte, is daarmee zonder problemen over gegaan. Ondertussen nu ook het shirt aangeschaft, ivm spierspanning rug en schouders en daarmee heel vaak stijf of rugpijn. Deze heb ik nog niet lang genoeg om er wat van te zeggen. Nu wil ik voor deze winter eventueel wel het zadeldekje aanschaffen of die rugbeschermer. Graag ervaringen dus. Merk je veel verschil met rijden?
Niet voor paarden, wel bij mijn hond, die heeft een waterdichte jas omdat ie rugproblemen heeft. Goed spul, alleen niet altijd gemakkelijk aan te komen, en ja nogal prijzig.
Ik heb de peesbeschermers en shabrakken. Kan niet zeggen of het een wezenlijk verschil maakt, maar ik vind het wel kwalitatief super spul!! Op de verlanglijst staat hier nog de maasdeken, die schijnt ideaal te zijn.