Goedkoop online shoppen??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anneh93

Goedkoop online shoppen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 07:59

Nu heb ik een verzorgpony en het lijkt me leuk om daar af en toe eens wat leuks voor te kopen zoals een dekje en dat soort dingen, ik vraag niet naar perfecte kwaliteit want ik weet nog niet hoe lang ik de pony zal rijden. Waar kun je leuk goedkoop shoppen voor paarden online?

Jamiejoyce

Re: Goedkoop online shoppen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 08:03

Marktplaats of bokt markt?

Bubbleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 08:08

Op decathlon .nl vind je goedkope ruitersportartikelen :)

Anneh93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-14 08:22

haha zijn er niet van die echt goedkope chineze sites?

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 08:54

Bij Ooteman heb je soms ook enorme uitverkoop.
Ik denk dat je dan nog goedkoper uit bent dan dat je bij een Chinese site gaat kijken aangezien je dan vaak nog wel transport etc moet betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 08:58

Anneh93 schreef:

Zijn er wel, dan moet je alleen 100 stuks tegelijk kopen en het transport uit China betalen. Duur geintje. :+

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 08:59

chelle_dora schreef:
Anneh93 schreef:

Zijn er wel, dan moet je alleen 100 stuks tegelijk kopen en het transport uit China betalen. Duur geintje. :+

Ik denk dat ze zoiets bedoeld als Sammydress of Dinodirect oid. Wholesale China Horse kan je misschien intypen op google ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 09:00

Je kan dan ook nog op Ebay kijken, beetje goed zoeken en dan zal je ook een hoop uit China kunnen importeren.. Maar wat ik zeg, moment dat het pakketpost wordt (wat het veelal is) zit je toch met flinke verzendkosten en importkosten..

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:42

chelle_dora schreef:
Je kan dan ook nog op Ebay kijken, beetje goed zoeken en dan zal je ook een hoop uit China kunnen importeren.. Maar wat ik zeg, moment dat het pakketpost wordt (wat het veelal is) zit je toch met flinke verzendkosten en importkosten..

Heb je ooit wel eens iets uit china gehaald? :')
Ik heb echt al minstens voor 300 euro van zo'n site's besteld en nooit verzend of import kosten hoeven te betalen :')

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:45

Uit China is meestal gratis verzenden en ze zetten er meestal niet op dat het om spullen uit een webwinkel gaat. Alles voor de klant. De kwaliteit is niet al te best, maar wat wil je voor 5 euro :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 12:13

Cyella schreef:
chelle_dora schreef:

Heb je ooit wel eens iets uit china gehaald? :')
Ik heb echt al minstens voor 300 euro van zo'n site's besteld en nooit verzend of import kosten hoeven te betalen :')

Zakelijk gezien genoeg uit china gehaald ja, dus minder denigrerende toon mag ook wel ;) ligt maar net aan de doane formulieren en waar ze onder vallen en hoe het dus verstuurd is. Je kan bijv. Ook uit amerika bestellen via shipito; geen inportkosten schijnt, maar daarmee ook een risico dat het niet aankomt... Maar goed.. Ik importeer uit zowel china als amerika artikelen, geeft verder niet... :')

Het ligt er namelijk maar net aan hoe de doos gelabeld word: als 1 sample? Dan geen importkosten.. Over 5 samples kan je de pech hebben dat je dus gewoon al importkosten moet betalen... Jouw situatie is geen regel, maar scheitmazzel, ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 24-07-14 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 12:19

ik ben dingen aan ruilen via fb pagina's en marktplaats

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 12:50

chelle_dora schreef:
Zakelijk gezien genoeg uit china gehaald ja, dus minder denigrerende toon mag ook wel ;) ligt maar net aan de doane formulieren en waar ze onder vallen en hoe het dus verstuurd is. Je kan bijv. Ook uit amerika bestellen via shipito; geen inportkosten schijnt, maar daarmee ook een risico dat het niet aankomt... Maar goed.. Ik importeer uit zowel china als amerika artikelen, geeft verder niet... :')

Het ligt er namelijk maar net aan hoe de doos gelabeld word: als 1 sample? Dan geen importkosten.. Over 5 samples kan je de pech hebben dat je dus gewoon al importkosten moet betalen... Jouw situatie is geen regel, maar scheitmazzel, ;)

Zakelijk gezien is het logisch dat je invoerrechten moet betalen, maar bij Samydress, Dealextreme en Dinodirect(De 3 grootse site's) hoef je allemaal zowel geen verzendkosten als invoerrechten te betalen. Dat is dus geen geluk, zo werken die site's nou eenmaal. Zakelijk is nou eenmaal een verschil als privé...

Doutzen97

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 16:50

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:34

Hetperdewinkeltje in Den Dungen is goedkoop en heeft een super service.

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 08:34

eldango schreef:

Daar koop ik ook meestal mijn spullen!

Welshponyfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 08:37

www.rcruitersportveiling.nl , ik heb mijn vliegendeken daar gekocht, nieuw, met hals , nog geen 20 euro! (heb ik inmiddels al een paar maanden, mijn pony heeft em elke dag op, is nog helemaal goed) en jodhpurs, gewone rubberen, ook nog geen 20 euro! (zijn inmiddels ook nog op en top)

RenateHidden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 20:10

Ik zou ook inderdaad marktplaats of de boktmarkt in de gaten houden. Ik heb geen ervaring met importeren van dingen uit china/amerika.

eldango

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:36

Veertjesnoet schreef:
eldango schreef:

Daar koop ik ook meestal mijn spullen!

http://www.tperdewinkeltje.nl
Goede service!!!
Leuke aanbiedingen!!!

pferdundspas

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:45

Ik heb laatst contact gehad met een bedrijf uit Pakistan, Verzenden was net zo veel als mijn bestelde producten.
Daarbij is de kwaliteit ook een gok.

Anneh93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 10:16

Riraito schreef:
Uit China is meestal gratis verzenden en ze zetten er meestal niet op dat het om spullen uit een webwinkel gaat. Alles voor de klant. De kwaliteit is niet al te best, maar wat wil je voor 5 euro :P

Heb jij wel eens iets uit china gehaald? ;) ik namelijk zo vaak met gratis verzending. Alleen geen paardenartikelen.

Paarddopette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 10:27