Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
chelle_dora schreef:Anneh93 schreef:haha zijn er niet van die echt goedkope chineze sites?
Zijn er wel, dan moet je alleen 100 stuks tegelijk kopen en het transport uit China betalen. Duur geintje.
chelle_dora schreef:Je kan dan ook nog op Ebay kijken, beetje goed zoeken en dan zal je ook een hoop uit China kunnen importeren.. Maar wat ik zeg, moment dat het pakketpost wordt (wat het veelal is) zit je toch met flinke verzendkosten en importkosten..

Cyella schreef:chelle_dora schreef:Je kan dan ook nog op Ebay kijken, beetje goed zoeken en dan zal je ook een hoop uit China kunnen importeren.. Maar wat ik zeg, moment dat het pakketpost wordt (wat het veelal is) zit je toch met flinke verzendkosten en importkosten..
Heb je ooit wel eens iets uit china gehaald?
Ik heb echt al minstens voor 300 euro van zo'n site's besteld en nooit verzend of import kosten hoeven te betalen
ligt maar net aan de doane formulieren en waar ze onder vallen en hoe het dus verstuurd is. Je kan bijv. Ook uit amerika bestellen via shipito; geen inportkosten schijnt, maar daarmee ook een risico dat het niet aankomt... Maar goed.. Ik importeer uit zowel china als amerika artikelen, geeft verder niet... 
chelle_dora schreef:Zakelijk gezien genoeg uit china gehaald ja, dus minder denigrerende toon mag ook welligt maar net aan de doane formulieren en waar ze onder vallen en hoe het dus verstuurd is. Je kan bijv. Ook uit amerika bestellen via shipito; geen inportkosten schijnt, maar daarmee ook een risico dat het niet aankomt... Maar goed.. Ik importeer uit zowel china als amerika artikelen, geeft verder niet...
Het ligt er namelijk maar net aan hoe de doos gelabeld word: als 1 sample? Dan geen importkosten.. Over 5 samples kan je de pech hebben dat je dus gewoon al importkosten moet betalen... Jouw situatie is geen regel, maar scheitmazzel,
Veertjesnoet schreef:eldango schreef:Hetperdewinkeltje in Den Dungen is goedkoop en heeft een super service.
Daar koop ik ook meestal mijn spullen!
Riraito schreef:Uit China is meestal gratis verzenden en ze zetten er meestal niet op dat het om spullen uit een webwinkel gaat. Alles voor de klant. De kwaliteit is niet al te best, maar wat wil je voor 5 euro
ik namelijk zo vaak met gratis verzending. Alleen geen paardenartikelen.