Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
)
en dat schijnt ook normaal te zijn.
jasz schreef:ja ik zou het ook niet doen. maar ik denk dat dit nog minder pijn doet dan de manen van een paard trekkenen dat schijnt ook normaal te zijn.
maar als je ze idd om de peesjes doet , op de frontriem vastmaakt of iets anders waarbij de loom bandjes de huid/vacht van het paard niet raken.
vriendinnetje van mij deed die bandjes wel om haar paard dr benen. maar alleen terwijl dat paard stil stond en die had er echt geen last van hoor.
Galantje schreef:jasz schreef:ja ik zou het ook niet doen. maar ik denk dat dit nog minder pijn doet dan de manen van een paard trekkenen dat schijnt ook normaal te zijn.
maar als je ze idd om de peesjes doet , op de frontriem vastmaakt of iets anders waarbij de loom bandjes de huid/vacht van het paard niet raken.
vriendinnetje van mij deed die bandjes wel om haar paard dr benen. maar alleen terwijl dat paard stil stond en die had er echt geen last van hoor.
Heb jij ooit wel eens de manen van een paard getrokken? Als je het snel doet met kleine plukjes doet het ze echt geen zeer.![]()
Nu weer ontopic: Ik zou het ook niet doen. Misschien wel over een peesbeschermer of bandages, maar ik denk niet dat dat er heel mooi uit ziet
Beest liep elke dag met strikjes en clipjes 

Op Bokt mag ook echt niks.. Paarden zijn niet van suiker hoor..