Loom bandjes om paardenbenen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Margadi

Loom bandjes om paardenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-14 19:49

Hoi ik heb een vraag kan je loom bandjes om een of meerdere paarden benen doen? ik heb een meid gezien die dit bij haar paard had zou ik dit nou ook kunnen doen want het zag er leuk uit *\o/* *\o/*

Maureen95

Re: Loom bandjes om paardenbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:50

Ik denk niet dat dit veilig is...

Iejoor

het kan wel maar of het verstandig is is een 2de

Ariannee

nee absoluut niet!!! dat trekt aan de haren!

paardenfann

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:52

Nou ik denk dat dat niet zo fijn aanvoeld

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:52

Het lijkt mij ook vervelend zitten. Door de vacht, dat gaat trekken denk ik.

Nordique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 19:59

Doe het anders rond de peesbeschermers als je dat graag wil doen. Als je het om het been gaat doen, gaat het trekken aan de haartjes

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:00

wat had je in je gedacht? een armbandje om zn been of als 'beenbeschermer"? hm best een grappig idee, slim? nee. niet doen lijkt me, de frontriem kan je er wel van maken, heb ik meer gezien op bokt.

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:01

Haren worden er niet uitgetrokken, stiekjes zijn glad en niet zo stug als paarden stiekjes.

Doe wat je niet laten kunt :+ dingen gaat toch meteen stuk.

Bokker31

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:03

Weet je zeker dat je paard er niet aan gaat knabbelen? Lijkt me niet goed als ze ze binnen krijgen.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:04

doe wat je niet laten kunt? ben je wel slim dat gaan pijn doen, en we zeggen niet dat de haren eruit getrokken worden we zeggen dat het dan gaat trekken!

en het paard vindt dat echt niet fijn!

RainbowDance

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 20:05

Zelf zou ik het niet doen.. is niet fijn voor het paard lijkt mij..
Maak er anders een halsterclip mee of een frontriem..

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 09:55

Stugge stiekjes of niet, de ruimte die tussen de stiekjes zit gaat toch echt aan haren zitten en als het paard dan zijn been beweegt lijkt mij dat inderdaad wel degelijk trekken.... dus pijnlijk, zeker als ie er een uur mee rond moet rijden ofzo.
Ik zou het niet doen, maar goed, het blijft jouw verantwoordelijkheid en keuze. :x

(Die hele loomtoestand vind ik eerlijk gezegd overdreven, 't is vast wel leuk om te maken, maar ik kan er met m'n botte kop niet bij dat alles en iedereen alle materialen wilt vervangen met die kneiterige elastiekjes... Het is er niet voor gemaakt, niet voor bedoeld en dus ook gewoonweg niet voor geschikt.
Niets aanvallend bedoeld, ik zeg dit in het algemeen over die hele rage xD word er beetje knetter van... :+ )

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 09:58

ariannexrich schreef:
nee absoluut niet!!! dat trekt aan de haren!

idd. je kan het wel als frontriem doen met een stukje leer of iets eronder

Adelinee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:00

of om bandages is misschien ook een leuk gezicht. ik weet niet of iemand dat al heeft gezegd maar ik vond hem zelf wel leuk:)

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:06

ja ik zou het ook niet doen. maar ik denk dat dit nog minder pijn doet dan de manen van een paard trekken :roll: en dat schijnt ook normaal te zijn.
maar als je ze idd om de peesjes doet , op de frontriem vastmaakt of iets anders waarbij de loom bandjes de huid/vacht van het paard niet raken.
vriendinnetje van mij deed die bandjes wel om haar paard dr benen. maar alleen terwijl dat paard stil stond en die had er echt geen last van hoor.

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:09

Als je je paard graag wilt voorzien van loombandjes kan je ze eventueel op het halster vast naaien?
Een paard voorzien van een loombandje om de benen gaat mij iets te ver en ik snap het nut er niet van :')
Mocht je het echt willen doen zal ik eerst eens een loombandje bij jezelf gebruiken als haar elastiekje bij je staart oid, ik geloof nooit dat het fijn is als je die eruit haalt. Dus je paard er dan van voorzien is ook niet geheel eerlijk. ;)

Galantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:15

jasz schreef:
ja ik zou het ook niet doen. maar ik denk dat dit nog minder pijn doet dan de manen van een paard trekken :roll: en dat schijnt ook normaal te zijn.
maar als je ze idd om de peesjes doet , op de frontriem vastmaakt of iets anders waarbij de loom bandjes de huid/vacht van het paard niet raken.
vriendinnetje van mij deed die bandjes wel om haar paard dr benen. maar alleen terwijl dat paard stil stond en die had er echt geen last van hoor.

Heb jij ooit wel eens de manen van een paard getrokken? Als je het snel doet met kleine plukjes doet het ze echt geen zeer. ;)

Nu weer ontopic: Ik zou het ook niet doen. Misschien wel over een peesbeschermer of bandages, maar ik denk niet dat dat er heel mooi uit ziet

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:19

Galantje schreef:
jasz schreef:

Heb jij ooit wel eens de manen van een paard getrokken? Als je het snel doet met kleine plukjes doet het ze echt geen zeer. ;)

Nu weer ontopic: Ik zou het ook niet doen. Misschien wel over een peesbeschermer of bandages, maar ik denk niet dat dat er heel mooi uit ziet

ik heb het vaak genoeg gezien, en ik geloof echt niet dat kleine plukjes haar uit een paard trekken minder pijn doet dat een armbandje dat gemaakt is van elastiekjes. evengoed zou ik het allebei niet doen. als ik naar mezelf kijk dan, doet het in ieder geval meer pijn als iemand plukjes haar uit mijn hoofd trekt dan als ik een armbandje van elastiekjes draag. maar misschien is dat een kromme redenering. :)

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:20

:?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:23

Een paard als Barbie-pop.....

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:25

@jasz,
Manen trekken kan niet worden vergeleken met haren trekken ergens anders op het lichaam. De manen zitten in een vet kam waar een stuk minder gevoel in zit.
Ik zou de loom bandjes niet zo om de paardenbenen doen. :n

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:29

Waarom zou je überhaupt loombandjes op je paardje zijn benen willen doen :?

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:32

Kom op zeg Bokt.. We zijn toch allemaal jong geweest? je moest eens weten wat ik als kind mijn pony allemaal aandeed :') Beest liep elke dag met strikjes en clipjes :')

Die loombandjes zijn hele dunne elastiekjes die zo breken. Dus TS doe peesbeschermers om en daar omheen lekker die bandjes als je dat leuk vindt :)

#edit: Wees blij dat TS het heeft over onschuldige loombandjes.. tegenwoordig zie ik kinderen van 12 pony's rijden met passoa etc. Doe mij dan maar die kleurige loombandjes :) Op Bokt mag ook echt niks.. Paarden zijn niet van suiker hoor..

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-14 10:35

Valkjelover schreef:
Waarom zou je überhaupt loombandjes op je paardje zijn benen willen doen :?

Echt he