Symbion zadels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ohiojames

Symbion zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-14 21:26

Ik wil misschien een symbion zadel aanschaffen.
Simbion Leonardo, veelzijdigheidszadel, leek me wel wat.
Heeft iemand ervaring met dit merk of met dit zadel?

ohiojames

Re: Symbion zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-14 21:26

En weet iemand ook ongeveer hoe duur een symbion zadel is?
(staat namelijk niet op de site)

Barte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-14 15:01

Ik had een Symbion zadel en was er totaal niet tevreden over ..Een zadel wat elke x moest worden aangepast en wat elke x wat had .Nog net geen 3 jaar oud en toen bleek de boom gebroken te zijn ,.
Terug laten sturen in april en in oktober pas retour en toen bleek het mijn zadel nog eens niet te zijn ..Dat bleek kwijt te zijn ....En dan laat je speciaal een zadel aanmeten nee ik zou nooit meer een Symbion zadel nemen en ik ken er meer .Gelukkig had ik wel een super zadelpaster die me de waarde terugbetaald heeft dus ik zeg dan ook ..Bezint eer ge begint .....en raad het je af ..oja de prijzen liggen rond de 1800 euro en dan heb je rotzooi Kun je beter een Anatomica nemen voor dat geld ....

baronnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 16:40

Hallo,

Weet niet of je er nog wat aan heb aangezien het al enige tijd geleden was dat je dit vroeg. Maar dacht ik deel mijn ervaring. Aangezien er nu 1 slechte ervaring staat en ik die ervaring zeker niet heb.
Levertijd van symbion was ik niet helemaal blij mee aangezien het 8 weken zou duren en uit eindelijk 11 duurde. Maar nu ik het zadel eenmaal heb zou ik niet anders meer willen! zit als een huis en mijn paard loopt er super fijn onder.

Gr raquel.