Welk bitloos hoodstel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

PatriciaV

Welk bitloos hoodstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 11:31

Hey,

ik weet niet of hier al een topic over is, zo ja kan iemand mij de link geven? :oo

De reden van mijn topic is omdat ik laatst de tandarts heb laten komen voor mijn paard.
Het bleek dat hij een trauma heeft in zijn mond van het bit. Het bit zou te veel hebben gedrukt tegen de kiezen en ook het tandvlees heeft een trauma.

De tandarts had wel mijn hoofdstel aangepast zodat het beter zou moeten zitten. Maar ik wil mijn lieve pony die gedachten aan het bit niet meer aan doen.

Maar nu vraag ik me dus af hoe ik erachter kan komen welk hoofdstel ik nodig heb, je heeft natuurlijk veel verschillende, en ik heb helaas niet het geld om alles even te kopen en uit te proberen.

Of, misschien een raar idee?, is er toevallig net zoiets als een zadelpasservice maar dan met hoofdstellen :+

Mayflower_

Re: Welk bitloos hoodstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 11:33

PatriciaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 11:43

Dankje!

PatriciaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 11:44

Ben alleen niet Lid van de KNHS :(

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 11:52

Ik ben toen lid geworden van de NVBP, kost 10 euro per jaar. :P
Ik heb recent een intensieve passessie gehad met mijn pony (Zie verhaal bij ervaringen, verhaal Moska, haflinger) en ben blij dat ik dit gedaan heb, scheelt een hoop geld dan als je 1x hoofdstel koopt en dat je paard er bijv. niet lekker op reageert.

PatriciaV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 11:56

Mayflower_ schreef:
Ik ben toen lid geworden van de NVBP, kost 10 euro per jaar. :P
Ik heb recent een intensieve passessie gehad met mijn pony (Zie verhaal bij ervaringen, verhaal Moska, haflinger) en ben blij dat ik dit gedaan heb, scheelt een hoop geld dan als je 1x hoofdstel koopt en dat je paard er bijv. niet lekker op reageert.

Ja dat is dus ook de reden dat ik zoiets zocht :) Ik zal eens kijken bij het formulier word nog geen lid nummer gevraagd

Vilar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:35