Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Angela schreef:150 euro voor een zadel is echt inderdaad helemaal niets. Je geeft aan dat het nu meer mag kosten. Een goed nieuw zadel kost al snel 1500 euro. Heb je dat geld?
PrizTwir schreef:Nou een tweedehands pony zadel die goed is, kost rond de 350 a 400. Jc heeft hele fijne vzh zadels en de kieffer München is inderdaad ook een aanrader! Wintec niet doen, dat zit echt als krant en daar zou ik nooit het geld aan uitgeven.
antje_vip schreef:Angela schreef:150 euro voor een zadel is echt inderdaad helemaal niets. Je geeft aan dat het nu meer mag kosten. Een goed nieuw zadel kost al snel 1500 euro. Heb je dat geld?
Een goed tweedehandszadel 500/600 €
PrizTwir schreef:Nou een tweedehands pony zadel die goed is, kost rond de 350 a 400. Jc heeft hele fijne vzh zadels en de kieffer München is inderdaad ook een aanrader! Wintec niet doen, dat zit echt als krant en daar zou ik nooit het geld aan uitgeven.
antje_vip schreef:xSamSkipp schreef:Wintec heb ik nog nooit geprobeerd maar ik weet dat vele daarvan van kunststof zijn, en ik wil graag eentje van leer aangezien ik kunststof niet stevig vind.
Wintec is altijd kunststof, de leren versie ervan is Bates
egnie schreef:Lemetex is van Stubben zo uit mijn hoofd. Ik zou niet zelf gaan passen, maar een zadelmaker uit de buurt vragen. Een 2e handszadel kan ook nog gewoon heel wat jaren mee. Er zitten hier vast wel mensen bij jouw uit de buurt op bokt die misschien mensen/winkels kunnen aanraden.
Van een slecht passend zadel kun je jaren last van hebben en kan je veel geld kosten (op den duur)