Nu wilde ik bontsingels voor haar omdat ik denk dat deze haar probleem kunnen verhelpen (singelplekken enso). Alleen zijn mijn wensen waaraan deze moeten voldoen waarschijnlijk lastig te vinden. Ik waag er een tread aan om te kijken of iemand van jullie mij verder kan helpen. Ik zoek zowel een dressuur (anatomisch) als een spring/vzh singel (ook anatomisch),
- welke losse bont onderleggers heeft zodat ik deze kan vervangen als de andere gewassen gaat worden
- twee kanten elastiek bij beide singels
- 100% wol
- gewoon verkrijgbaar in ruitersportzaak
- oerdegelijke kwaliteit
- beide van hetzelfde merk
- verkrijgbaar in 60 en 110cm
Ik heb er al verschillende zoekfunkties op los gelaten, maar kom niet verder. Of ik val in een tussenmaat wat gevolgen heeft voor de ligging. Of de kwaliteit laat te wensen over. Of aan 1 zijde elastiek...ga zo maar door
Mattes komt een heel eind, maar is jammer genoeg niet verkrijgbaar in ruitersportzaken, nu zou ik ze kunnen bestellen, maar kunnen niet retour gestuurd worden als het niet is wat ik er van verwacht.
Weet jij toevallig meer dan ik tot nu toe kan vinden?
Een losse hoes vind ik persoonlijk niks gedaan. Als ik de singel los heb hangen aan één zijde schuift de hoes eraf... het gevolg raad zich raden
kost wat maar dan heb je ook wat!