Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ArmaWhis schreef:Pff lastig dit.. ik heb geen idee joh. is er geen dierenarts of hoefsmid die enig idee heeft hoe dit komt. misschien valt de oorzaak op te lossen door iets aan de voeding ofzo te veranderen, ik zeg ook maar wat hoor heb geen idee
Mizora schreef:Wat doe je qua voeding? Voer je biotine bij? Of hufregulator van Marstall? In zo'n extreem geval zou ik zelfs over beide nadenken.
Qua hoefschoenen zou ik kiezen voor de easyboot gloves als hij ze past. Makkelijk te bevestigen en hoeven niet ingelopen te worden. Indien hij erg slecht loopt zou je ze er zelfs tijdelijk onder kunnen lijmen (easyboot glue on) en dan zonder gaiter. Dit kan maar een beperkt aantal keer (per schoen), en maximaal een week uit mijn hoofd gezegd, maar daarna kan je ze met gaiter gewoon als gloves gebruiken.
Bij die van mij had ik geen keus, die heeft een dergelijke hoefmaat dat hij alleen in de cavallo's past (die vallen qua maat heel ruim, mocht je er naar kijken. Hij zou maat 6 totaal niet moeten passen, te klein, maar achter sloft maat 6 zelfs. Hij past net geen maat 5).

safina schreef:SuperAssie schreef:Ik zal dan toch maar eens gaan kijken voor die biotine.
Hij krijgt muesli van Bestmix, zonder haver.
Hoeveel weegt je paard en hoeveel muesli krijgt ze?