Op zoek naar een zadeldekje met ferrari of F1 logo

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nicolailover

Op zoek naar een zadeldekje met ferrari of F1 logo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-14 12:51

Voor mijn vader ben ik opzoek naar een ferrari dekje. Ik wil hem al een langere tijd een dekje geven en nu kwam ineens het idee zijn twee hobby's te combineren. Alleen ben ik helaas niet zo een held in zoeken en vroeg ik me af of er bokkers zijn die weten of er z'n dekje bestaat en waar ik deze kan kopen, of waar ik deze misschien kan laten maken. Het moet een full dressuur dekje zijn.

Alvast heel erg bedankt voor het meedenken.

Anoniem

Re: Op zoek naar een zadeldekje met ferrari of F1 logo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 12:54

Je kunt ook een standaard dekje kopen bij Divoza en hem daar laten borduren of bedrukken met het logo. Op de site kun je uitreken op welke kosten je dan uitkomt.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 12:55

je kan zelf een rood dekje kopen en daar een badge op naaien zijn erg genoeg te vinden via google

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 13:02

Ik denk dat een badge er zelf op naaien de beste optie is. Het is, voor zover ik weet, namelijk niet toegestaan om zomaar logo's van dat soort bedrijven ergens op te naaien zonder toestemming van het bedrijf zelf.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 15:36

Kan je Ferrari ofzo niet mailen, even onderbouwen waarom je hem een cadeau wilt geven en of zij er niet aan mee willen werken? Zij hebben natuurlijk een bedrijf die voor hun de kleding etc borduurt/bedrukt. Als je zelf een dekje aanschaft willen ze het vast wel doen. Veel bedrijven gaan wel mee in zulke leuke ideeën.

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 15:39

Zijn zat mensen die op maat gemaakte dekjes maken, zou is rond vragen. Ik weet wel iemand die als ze de spullen vindt het voor je zou willen maken.

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 15:40

YlseKelders

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-14 20:51

je kan het laten drukken of erop laten borduren