Frontriem display maken of kopen?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

wollewaps

Frontriem display maken of kopen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-14 23:11

Hallo bokkers!

Ik wist niet zo goed waar ik het nou moest plaatsen, dus als het verkeerd staat mijn excuses!

Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar een display om mijn frontriemen op te bergen en tegelijkertijd te 'showen'. Ze liggen nu in een laatje, maar doordat mijn la te kort is moet ik ze altijd in een boogje leggen, waar ze niet echt veel mooier van worden }:0

Nu ben ik dus eens aan het kijken of de frontriem displays die in de ruitersportzaken staan (vaak van die ronde torentjes of fluwelen gleuven) ook ergens particulier te koop zijn.

En anders hebben jullie misschien nog wel ideeën om zoiets te maken? Ik ben zelf opzich vrij handig, dus dat zou geen probleem moeten zijn.
Ik dacht zelf aan een PVC buis bekleden en daar de frontriemen omheen knopen, maarja, dan moet je iedere keer zoveel moeite doen om alles los te halen als je er 1 wilt wisselen.

Kom dus maar op met die goede ideeën!

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 23:12

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-14 23:17

Daar heb ik ook nog niet echt iets kunnen vinden wat ik zoek, toch bedankt!

edit:

Ohja, dat is inderdaad wel een goed idee! Dan hoef ik ze in ieder geval niet steeds weer los te knopen :)

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 23:21

Je kan misschien ook nog zo'n ketting display proberen?
Dan doe je ze ipv in de gleufjes zoals je bij een ketting doet, ze om de uitsteekseltjes..?
Als het groot genoeg is..

Afbeelding

wollewaps

Re: Frontriem display maken of kopen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-14 23:51

Ah super! Dat is inderdaad precies wat ik zoek!

Ik ga van de week even rondneuzen in de stad, en als t niet zoiets word ga ik zelf even knutselen!