Peesbeschermers

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

L0veMyHorse

Peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-14 13:11

Hoi bokkers! :)

Ik heb sinds kort mijn eigen paard. Ik heb steeds gereden met mijn felblauwe BR dekje met peesbeschermers die er bij horen (precies dezelfde kleur)
Ik was gisteren jarig en ik heb van een vriendin een donkerblauwe Anky pad gekregen. Ik wil er graag peesbeschermers bij maar wat zou ik doen? Zou ik donkerblauwe kopen die perfect bij de pad passen of zou ik zwarte kopen die in de toekomst bij alle dekjes past?

Geld speelt geen rol hierbij, reacties van ik zou zwarte nemen, dat is goedkoper, heb ik niks aan.

L0veMyHorse :)

MyHu

Re: Peesbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 13:13

Als geld geen rol speelt, allebei! Dan heb je er genoeg :P

noukie12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 13:15

Ik denk dat je beter kunt investeren in goede zwarte, geld speelt geen rol? Uiteindelijk wel.
Ik heb toen ik mijn paard kocht goede peesbeschermers van veredus gekocht. Is een keer 80 tot 120 euro maar de pezen worden veel minder warm en de bescherming is top.
Dus ik zou goeie zwarte kopen en niet van die standaard neopreen kiezen. Als geld toch geen rol speelt

xChiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 13:16

Ik zou gewoon de donkerblauwe nemen :)
Als je bijv. later een dekje hebt met donkerblauwe accenten kan je de peesjes daar ook gewoon bij gebruiken.

Manou_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 13:22

Donkerblauw is opzich niet een hele lastige kleur. Ik zou donkerblauw nemen! Je kan in de toekomst altijd nog zwarte kopen, mocht je hier behoefte aan hebben ;)

L0veMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-14 21:05

Bedankt voor de reacties, ik ben even op internet aan het zoeken voor de beste peesbeschermers of mooie blauwe
Als iemand nog handige tips heeft is het welkom :)

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 21:33

noukie12 schreef:
Ik denk dat je beter kunt investeren in goede zwarte, geld speelt geen rol? Uiteindelijk wel.
Ik heb toen ik mijn paard kocht goede peesbeschermers van veredus gekocht. Is een keer 80 tot 120 euro maar de pezen worden veel minder warm en de bescherming is top.
Dus ik zou goeie zwarte kopen en niet van die standaard neopreen kiezen. Als geld toch geen rol speelt

Precies!
Als geld geen rol speeld zou ik voor een echt goede beschermer gaan Zoals veredus

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 22:15

Dalmar kan ook, blauw én zwart samen :-) zijn super beschermers en worden niet warm

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 18:19

Mijn zus heeft gister deze gekocht van EJ :D Waren 27 euro, maar ze vind ze echt enorm fijn! Toen ze klaar was gewoon onder de kraan en laten drogen :D

http://i62.tinypic.com/17thli.jpg

Als je de donkerblauwe anky hebt komt de kleur overeen. Gepast in de winkel :D

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 16:03

Gewoon fatsoenlijke zwarte kopen. Bijvoorbeeld Veredus. Of beter nog; gewoon aflaten bij de dressuur. In de meeste gevallen is het grote flauwekul, je paard is echt niet gelijk kreupel als ie zichzelf aantikt. Eentje die erg strijkt of andere gekke fratsen uithaalt, dat is wat anders natuurlijk. Dan vraag ik me wel af hoeveel je nou aan die goedkope dingen hebt als het er echt op aan komt. Ik vrees niet heel veel, het is maar een laagje plastic. Bij mijn paard zit er buiten plastic ook nog gel en carbon tussen, heb ik toch iets meer vertrouwen in.