HH Switch zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

felintje

HH Switch zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 16:09

Hallo,
Heeft iemand van jullie ervaring met de Harry's horse switch zadels?
Hoe bevalt de kwaliteit van de zadels en de pasvorm?
Wordt het leer snel lelijk ?
De zadels hebben een verwisselbare boom, hebben harry's horse zelf bomen, of kun je die van wintec ook gebruiken?
Dit zadel bedoel ik : http://www.harryshorse.com/nl/catalogus ... .28600100/
Groetjes !

faunty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:14

Ikzelf heb een wintec 500 pro . Beste zadel ooit gehad , Ik heb een jonge fjord , in 2 jaar 3 verschillende bomen gehad. Zeker een aanrader als je een zadel met verwisselbare boom zoekt . Verder lijkt het me wel een mooi zadel , die hh . Lijkt me wel een mooi zadel.
En een van de weinige lederen zadels die je kan wisselen

felintje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 16:55

faunty schreef:
Ikzelf heb een wintec 500 pro . Beste zadel ooit gehad , Ik heb een jonge fjord , in 2 jaar 3 verschillende bomen gehad. Zeker een aanrader als je een zadel met verwisselbare boom zoekt . Verder lijkt het me wel een mooi zadel , die hh . Lijkt me wel een mooi zadel.
En een van de weinige lederen zadels die je kan wisselen

Dankjewel voor je reactie ! Zelf heb ik de wintec dressuur pro, héél content van dat zadel. Maar toch zou ik ook graag een lederen zadel hebben. En ook voor op buitenrit enz. Daarom vroeg ik me af of de bomen van de wintec ook in die van HH gaan. Dat zou heel gemakkelijk zijn omdat ik de maat dan al weet !

MyrtheJoepie

Re: HH Switch zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 14:32

Ik lees mee, zit ook te denken een Harry's horse switch zadel aan te schaffen voor mijn tinker. Ik hoor graag de recensies hier over! Ik zou dan de grootste boommaat nodig hebben :o

Emerelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 08:05

Zit er nu ook voor te kijken.
Iemand ervaringen mee?