mooie gecombineerde neusriem.. niet te vinden..

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nerootje

mooie gecombineerde neusriem.. niet te vinden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-14 12:19

Ik zoek me echt een bult naar een mooie gecombineerde neusriem (losse neusriem, geen compleet hoofdstel), géén aansnoer neusriem. Het enige wat ik kan vinden is zo'n dun dingetje die ze zowel bij Divoza als EJ verkopen... Maar die vind ik net niet mooi.
Aansnoer neusriemen zijn er in zoveel varianten, lak, croco, kleurtjes ect, maar een gecombineerde neusriem .. -O-

Heeft iemand nog een goede tip :)

upendo

Re: mooie gecombineerde neusriem.. niet te vinden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 12:22

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 13:07

Laat er 1 tje maken naar eigen wens bij bv Arno Brandt of Hulsebos.
Prijzen vallen heus mee,ik had 2 jaar geleden een geheel naar eigen smaak hoofdstel voor 240 euro.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 09:49

Schockemöhle heeft ook een aantal mooie gecombineerde neusriemen in haar assortiment. Kwaliteit van het leer vind ik goed. Ben er alleen niet zeker van of je losse onderdelen los kunt bestellen, maar dat weet de verkopende partij (bv. Divoza) vast wel.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 09:53

ambre schreef:
Laat er 1 tje maken naar eigen wens bij bv Arno Brandt of Hulsebos.
Prijzen vallen heus mee,ik had 2 jaar geleden een geheel naar eigen smaak hoofdstel voor 240 euro.

Inderdaad dat heb ik indertijd ook via Hulsebos gedaan, had een paard met erg grote kaak en dus paste er niets echt mooi. Een hoofdstel laten maken maar ook een ander hoofdstel van dezelfde passende neusriem laten voorzien, prijs viel mee en dan is het op maat gemaakt en kun je het naar eigen wens laten maken.

simooonnne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-14 13:44