HH flextrainers

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Gitana

HH flextrainers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 17:28

Hoihoi

Ik wilde gaan rijden met de flextrainers van HH.
Ik heb even gezocht maar kon nergens iets vinden over de concrete ervaring met de warmteafvoering van deze beenbeschermers..
Is de afvoering goed door het geperforeerde neopreen?

Ook vraag ik me af of ik voor de achterbenen gewoon een maat groter kan bestellen als de voorbenen.

Wie heeft hier ervaring mee :)?

Regendans

Re: HH flextrainers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 18:20

Die met neopreem heb ik zelf niet maar over die met bont ben ik erg tevreden. Voor de achterbenen moet je een maat groter pakken :)

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 18:36

Ik heb de Flextrainer Air. Voor dit soort type beschermers vind ik ze prima! De benen zijn niet bijzonder warm vergeleken met andere beenbeschermers die ik ken.
Ik heb voor voor M en achter L.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 19:31

Oke dankjewel! Hier kan ik wat mee :)

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 19:39

zijn de flextrainers minder warm dan gewone peesbeschermers?

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 19:41

Ik heb ook die met bont, alleen voor voor want achter komt er snel mest op dat bontrandje :D dus heb daar andere voor.
Ik merk ook eigenlijk niet dat ze warmer worden dan gewone peesbeschermers.

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 19:42

maar ze zijn dus ook niet koeler? En wat is dan het voordeel van de flextrainers tegenover peesbeschermers? :o

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 19:45

Die ik heb niet, die met geperforeerd neopreen of de air variant misschien wel maar dat durf ik niet te zeggen!

Edit: over de maat gesproken, ik geloof dat je ze hebt met 2 stroken klittenband en 3? Maar misschien komt dat door het maat verschil en zit er idd geen verschil in voor of achter.

Nicole1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 20:53

Ik heb de air en de bont variant. Ik heb niet het idee dat de air variant de benen koeler houdt dan gewone peesbeschermers. Ook vind ik dat ze erg snel stuk gaan, eerste paar binnen 2 weken kapot. Neopreen stuk en stiksels gaan los. Aangezien mijn paard echt mega benen heeft en XL(3 klitteband) hem echt goed past achter, toch maar een tweede paar besteld. Het kan natuurlijk toeval zijn dat het eerste paar zo snel stuk ging en ze zijn ook niet echt duur, maar deze beginnen na twee weken ook al slijtage te vertonen.

Overigens ben ik over die met bontvoering zeer tevreden, zien er na een aantal maanden nog prima uit.

Gitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-14 22:20

Nicole1989 schreef:
Ik heb de air en de bont variant. Ik heb niet het idee dat de air variant de benen koeler houdt dan gewone peesbeschermers. Ook vind ik dat ze erg snel stuk gaan, eerste paar binnen 2 weken kapot. Neopreen stuk en stiksels gaan los. Aangezien mijn paard echt mega benen heeft en XL(3 klitteband) hem echt goed past achter, toch maar een tweede paar besteld. Het kan natuurlijk toeval zijn dat het eerste paar zo snel stuk ging en ze zijn ook niet echt duur, maar deze beginnen na twee weken ook al slijtage te vertonen.

Overigens ben ik over die met bontvoering zeer tevreden, zien er na een aantal maanden nog prima uit.

ojee dat is echt zonde.. kon je er niet mee terug gaan? twee weken is wel heel snel.
strijkt hij/zij dan zo erg of?