Mijn pony tikt, als hij iets spannend vind of druk is, zijn eigen aan. Ik weet echter niet of hij met zijn achterbenen tegen zijn voorbeen komt of met zijn linker voorbeen tegen zijn rechter voorbeen. Hij staat niet op ijzers.
Het zit een cm of 2-3 boven zijn hoef, een deeltje aan de binnenkant van zijn been en een ander deeltje vh wondje in zijn koot zegmaar.. Het wondje is meestal een cm of 2-3 lang.
Vaak heeft hij het bij het longeren en op nieuwe plaatsen omdat hij het dan spannend vind en wat drukker wordt, terwijl hij dan toch echt peesbeschermers om heeft, het is daar dus net onder. Hij staat wel gewoon recht op zijn benen en maait ook niet met zijn voorbenen bij het lopen. Het is dus geen foute beenstand ofzo..
Hij heeft nog nooit springschoenen om gehad dus ik weet ook niet de maat. Welke merken vallen klein? Ik neem aan dat bv een S van BR niet gaat passen..
http://i181.photobucket.com/albums/x153 ... 65ab6f.jpg Dit is een foto van de desbetreffende pony (het rood cirkeltje daar heeft hij meestal een wondje)
Ik hoop op fijne reacties die mij verder kunnen helpen met dit probleem