magic tack, wie?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kai_Rosa

magic tack, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 10:34

Ik heb op allerlei zoek opdrachten bokt afgezocht en kwam de gekste dingen tegen maar niet wat ik zocht.

Ik was laatst op fb en kwam een ontzettend gaaf hoofdstel tegen.
Het was van een Duitse fber zij liet een hoofdstel van magic tack zien met een regenboog frontriem en een neusriem.
Dit kon je vervangen door allerlei kleurtjes e.d.

Maar hier op bokt, bokt markt en marktplaats vond ik niemand die het erover had zocht of verkocht.

Is het nog niet bekend in nl of heet het hier anders.

Ik vond het namelijk wel een enorme leuke aanschaf voor straksals ik ga starten eeventueel.

Heeft iemand het al?ù

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.pferdetrends.com%2Findex.php%2Foutfits%2Fweitere-hersteller%2Fimage%253Fview%253Dimage%2526format%253Draw%2526type%253Dimg%2526id%253D11926&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.pferdetrends.com%2Findex.php%2Foutfits%2Fweitere-hersteller%2Ftrensen-co%2Ftrensen%2Ffuchs%2Ftrensen-magic-tack-hannover-11926&h=600&w=402&tbnid=SyUNQlYZTvVfiM%3A&zoom=1&docid=2elgo_Qshv3KmM&hl=nl-NL&ei=9POnU7jNM8ewPOuTgcgD&tbm=isch&client=ms-android-samsung&ved=0CBwQMygBMAE&iact=rc&uact=3&page=1&start=0&ndsp=11

Nitaake

Re: magic tack, wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:29

Hi, ik verkoop de Magic tack hoofdstellen en frontriemen.
Kijk maar even op www.Bijzonder-Goed.net of www.bling-bling.biz). De hoofdstellen zijn van Kieffer en de inlays zijn verwisselbaar. Dus als je de kleurtjes en steentjes zat bent, dan kan je er een andere voor bestellen.
Als je een foto hebt van de regenboog, en voegt deze bij je bestelling, dan kan ik het zo voor je laten maken. Omdat ik net begonnen ben, heb ik een introductie korting van 20%. ("Introductie" ingeven bij kortingscode bij betalen) Mocht je er niet uit komen, wil je me dan een mailtje sturen via mijn website of via FB. Ik ben geen aktieve Bokker.

Nitaake

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 12:33

Kai_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 17:59

Oké! handig om te weten. Ik wil er eigenlijk een in het bruin.
En ik weet niet of er ook losse neusriemen van verkocht worden of dergelijke.

(Edit: heb op de Site gekeken en zie dat je ook dat hoofdstel hebt, maar heb net vorige week een nieuw hoofdstel gekocht -O- )

Nitaake

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 15:06

Oh dat is jammer dat je net een nieuw hoofdstel hebt.
De frontriemen zijn in elk geval los verkrijgbaar en ook in het bruin.
Losse neusriemen zijn er helaas niet.

Kai_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-14 15:56

Hè. Jammer zeg. Misschien kan ik hem ergens 2e hands vinden ofzo.