Lederen rondgedraaide teugels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Aco

Lederen rondgedraaide teugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-14 20:25

Dag allemaal!

Heb sinds begin dit jaar de premiera Monaco gekocht. Super tevreden van!
Het enige nadeeltje dat ik hieraan vind zijn de teugels die je erbij krijgt: webbandteugels.
Ik rij al jaren met lederen teugels en vind dit zeer aangenaam om mee te rijden. Daarom zou ik graag opnieuw lederen teugels hebben die bij mijn hoofdstel passen.
Ik heb simpele zwarte lederen teugels maar zou graag lederen teugels hebben die in het begin rondgedraaid zijn zoals het hoofdstel.

Weet iemand waar je zo'n teugels kan bestellen?

Ik heb al een mail gestuurd naar hypostore zelf (Zo'n teugels bestaan want bij de stang en trens hoofdstellen krijg je zo'n teugels :) ) en ik kon ze daar bestellen. Ik super blij natuurlijk en ik heb ze dan maar meteen besteld MAAR die bestelling laat nu al zo lang op zich wachten! :( Ik ben al 2 maanden aan het wachten en hypostore weet zelf niet wanneer ik ze kan krijgen, het kan nog maanden duren... (Daar ben ik dus al totaal niet tevreden over met dat ze eerst vermelden dat ze deze hadden liggen op voorraad en nu blijkt dat ik zo lang moet wachten... Maar dit terzijde :) )
Hypostore is dus geen optie maar waar kan ik ze nog vinden.

Alvast bedankt!

happyjoyce

Re: Lederen rondgedraaide teugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 10:27

Ooteman heeft deze teugel op de site staan :).

Aco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 16:52

happyjoyce schreef:
Ooteman heeft deze teugel op de site staan :).

Bedankt! Heb nu opnieuw een mailtje gekregen van Hypostore... denk dat ze me verkeerd begrepen hadden bij de bestelling. Wacht nog even hun reactie af (heb tenslotte al betaald;-) ) en dan kijk ik even bij Ooteman.

Aco

Re: Lederen rondgedraaide teugels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-14 15:36

Jeujh mijn bestelling is dan toch doorgegaan bij Hypostore. Bleek een stom misverstand te zijn i.v.m. mijn teugels.
Het was dan misschien toch goed om dit topic op te starten, anders was dit nooit uitgekomen bij Hypostore en zat ik met de verkeerde teugels. Ben blij dat alles goed verlopen is nu achteraf.