Met onze rijles willen wij graag een hoesje maken voor om de frontriem heen. Nou weten wij niet zo goed hoe we dat moeten doen. Dus nu was mijn vraag of jullie misschien een tip hiervoor hebben? Alvast bedank!
Denk hetzelfde concept als een neusbontje, maar dan anders Haha. Gewoon een reep stof met de goede kant naar boven leggen, in de lengte dubbelvouwen, de losse kant dichtstikken, binnenstebuiten vouwen en Tadaa of denk ik nu zo makkelijk? :p
Ik bedoel iets wat je om je frontriem heen kan doen, dus niet een frontriem zelf maar iets wat je er om heen kan doen en versieren. Sorry dat jullie het niet begrepen.
StellaxBDD
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-14 14:00
carr_friesje schreef:
Denk hetzelfde concept als een neusbontje, maar dan anders Haha. Gewoon een reep stof met de goede kant naar boven leggen, in de lengte dubbelvouwen, de losse kant dichtstikken, binnenstebuiten vouwen en Tadaa of denk ik nu zo makkelijk? :p
Je kunt ook een soort neusbontje, ik kan die maken, eventueel met naam en ook dunner voor en frontriem, fancyhorse.luondo.nl
StellaxBDD
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-14 16:17
Sky_As schreef:
Je zou het ook met klittenband kunnen doen. Dan hoef je niet je hoofdstel uit elkaar te halen om hem op of af te doen
O jaa! Dat is wel handig. Bedankt!
JV_dekjes
Geplaatst: 30-11-14 22:58
Ik wilde een foto versturen maar dat lukt me niet. Ik maak frontriem hoesjes met klittenband. Je kunt even op facebook kijken bij JV dekjes als je wilt.