Vriendlief heeft voor zijn merrie een paar maanden geleden een zwarte Circle Y gekocht.Hierbij heeft die een roodbruin hoofdstel... nu had ik voor zijn verjaardag een super mooie zwarte besteld in Duitsland (2 maanden geleden), komen ze gisteren ermee dat t "nog"even niet geleverd kan worden. .. grrrr. Manlief is morgen jaarig en nu zoek ik me suff naar een hoofdstel. Kennelijk is er geen vraag naar want zo wat niemand bied hoofdstellen in zwart aan (mag geen een/2oor zijn) Iemand een idee? Of heeft iemand een liggen die hij kwijt wil? Country mill was ik al, maar zal ze nog eens bellen. Graag suggesties want ik baal als n stekker (juist omdat zo vroeg besteld).
Nou, voor morgen ga je het niet meer redden via internet. Dus denk dat het westernshops afscheuren wordt, je zou op Marktplaats kunnen kijken natuurlijk. En dan die persoon bellen en vragen of je het op kunt halen.
VanessaSH
Geplaatst: 17-06-14 09:23
Je kan toch ook bruin naar zwart verven? Je heb speciaal leerwerk ervoor volgens mij
Deze vraag kun je beter stellen in het Western deel van Bokt en dan in de Tack Room.
Zwart is niet zo gebruikelijk in de western. Sterker nog; de meeste zwarte hoofdstellen zijn niet echt van een goede kwaliteit. Al zal dat voor recreatief gebruik natuurlijk niet veel uitmaken
Desnoods maak je een leuke cadeaubon voor je vriend met een hint erop van wat hij krijgt? Dan heeft hij nog iets om naar uit te kijken
Dankje, de cadeaubon krijgt hij zo of zo, maar ik baal echt dat ze mij niet vroeger geïnformeerd hebben. Had een paar keer nagevraagd of het ook lukt. Heb al vaker gehoord dat zwart niet zo denderend zou zijn - maar waarom eigenlijk ? @ Yamcha : daar ben ik ook bang voor... en om het nog erger te maken ... hier in Gelderland ken ik alleen Countrymill... @ Vanessa... je kent mijn twee linker handen nog niet @ Gory : Ik ga bij Kramer even neuzen , dankje