[WN] Westernstore Ontario

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lietjuh_

Westernstore Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 18:09

Hallo allemaal,

Binnenkort gaat een familielid naar Ontario, nu wordt er natuurlijk graag geshopt in een westernwinkel.

Wie o wie kent er een leuke westernwinkel in Ontario? Omgeving Londen, Godderich, Brucefield enz..

Graag hoor ik van jullie!

Blacky94

Re: Westernstore Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:20

Cowboy Loft in Brussels, The Split Rail Country Store in Stratford, JDs tackroom vlakbij Cargill, als je vanaf Clinton naar London gaat (hwy 4) heb je in het laatste dorp voor London (volgens mij Arva) een tackshop aan de rechter kant zitten maar dat is grotendeels Engels. Dat zijn zo de eerste die in mij op komen..
Ik zie dat je bij mij in de buurt zit :) ik heb tussen Goderich en Clinton gewoond en woon nu een klein uur noordelijker bij mn vriend :)
Overigens vind ik persoonlijk de Cowboy Loft heel leuk om te winkelen :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 18:39

Overigens zit in Brantford een hele grote. Pleasant Ridge Saddlery heet het geloof ik. Zowel Engels als western maar heeft een ontzettend grote collectie cowboy boots etc.

MarloesVtK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 23:00

Super ik ben helemaal geslaagd in brandford. Bedankt!
We gaan volgende week naar brussels dus ga daar zeker ook nog kijken :D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 01:11

Brussels is vergeleken met zo'n grote winkel behoorlijk klein :')
Ze hebben wel vanalles wat en er hangt een leuke sfeer maar verheug je niet op een winkel zoals Pleasant Ridge haha, maar dat is ook niet te doen zonder grote stad in de buurt ;). Desalniettemin vind ik het daar zoals ik eerder al zei wel leuk winkelen, echt een beetje zo'n country idee zeg maar :)

MarloesVtK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-14 03:02

Jaa pleasant ridge was ind heel groot :o maar we willen wat riemen meenemen voor thuis en ik heb nog spoorriempjes nodig.. dat hebben ze daar hoop ik wel (:
Bedankt voor de tips (:

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 00:02

Overigens, ik weet niet wanneer je van plan was te gaan maar ze staan dit hele weekend op de Holstein Rodeo dus er zal in ieder geval dit weekend niet veel in de winkel te vinden zijn. Overigens schijnen er veel professionals in oa de bull competitions en bucking horses e.d. op de Holstein Rodeo te vinden zijn dus als je tijd hebt zou ik zeker gaan morgen of zondag. Het zal wel behoorlijk druk zijn maar het is ook zeker een van de beter rodeos om naartoe te gaan ;) ik ga wrs morgen :)

MarloesVtK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-14 00:08

ik kwam er helaas telaat achter! ik had er super graag heen gewild maar ik ben niet alleen en mijn moeder had al andere plannen helaas! volgende keer beter..