Ik ben zojuist mijn zoektocht begonnen naar een metalen zadelkast Momenteel heb ik een houten zadelkast, maar wil graag een metalen (met t oog op de winter en dat mijn kast geheid vergaat) Nu die nog mooi is wil ik m vervangen voor een metalenkast Maar wat is nu de minimale diepte? Zie veel zadelkasten die een diepte van 55cm hebben is dit voldoende?
ik denk dat mijn zadelkast ("zelfgemaakt" uit betonplex) 60cm diep is, hierdoor heb ik nog ruimte om spullen aan de deuren te hangen zonder mijn zadel te beschadigen. Maar zou als ik ze opnieuw kan laten maken nog 10cm dieper zou willen.
Meet anders je eigen zadelkast eens en bedenk of je dat ok vind of niet. Hangt tenslotte ook af vd orientatie waarin je je zadel hangt
corientjuhh
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-14 15:06
Wil mn zadel recht erin hebben te hangen Heb nu 2 buizen over de breedte hangen dus ik moet ze er over heen tillen Gevolg ik neem alsnog mn zadel steeds mee naar huis haha Maar zal m eens meten
http://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en ... ousPage=lr Zo een heb ik momenteel als kast Die zijn 48 (als ik t uit een andere advertentie begreep) Dus met 55 gok ik dat dat goed is maar ik twijfel Ik koop 3 zadelsteunen over van iemand die meet ze even op voor me
Ik hoef verder niks aan de deur te hangen, maar ik hang t aan de zijkant van de kast (wel aan de binnenkant)
Oke Even afwachten wat de afmetingen zijn van die zadelsteun Zal even een kast op stal ook meten, kijken hoe diep die is
Koper
Geplaatst: 09-06-14 21:45
Ik heb een metalen kast die 60 diep is alleen in het midden, waar dus de zadelsteun zit, is hij minder diep. De achterkant komt daar iets naar voren (zit een "deuk" in de achterste wand)
Het kan nét. Iets dieper had ik prettiger gevonden.