Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Rakkermonty1 schreef:wat vind ik van het bit? Zielig!
Zielig! Zielig! Zielig! Zielig! Zielig! Zielig! Zielig!kijk op you tube het filmpje: de effecten van het bit deel 1. Deel 2, 3. 4. 5. 6, enz zijn er niet.
Maar paarden hebben hele scherpe stukken in de mond en hele gevoelige en wat zou jij vinden als er met een metaal ding dat super super super scherpe stuk tegen dat super super super gevoelige drukt. En een tong bit... Vreselijk.... Want om de pijn te verminderen legt het paard zijn tong over het bit. Maar met een tong bit lukt dat niet meer.
Wat vertellen de ogen als je je paard nagwvekijk rijd ofzo met bit? Pijn en.. Pijn en nog eens... Pijn! Waarom je paard pijn doen als het ook zonder pijn kan.
Waar kies jij voor?
Pijn?
Of
Eeuwige vriendschap en bitloos?
Je kan nog steeds alles. Springen
Dressuur
Cross country
Buitenritten
Beginners erop laten rijden
Alles!
De werking van het bit deel 1! Kijken!!
Kijk ook het filmpje: paarden met bot en bitloos.
En: bitloos rijden (BESCHRIJVING)
En: waarom een bit dat is pijnlijk!
[***] schreef:In je profiel staat dat je op de manege rijd, je bent tegen het bit, en daar moet je met. Als je dan echt vind dat het zo zielig is, waarom rijd je daar dan nog? Beetje tegenstrijdig
FriesWytske schreef:[***] schreef:In je profiel staat dat je op de manege rijd, je bent tegen het bit, en daar moet je met. Als je dan echt vind dat het zo zielig is, waarom rijd je daar dan nog? Beetje tegenstrijdig
Inderdaad. En had gedacht dat je veel jonger was dan dat je leeftijd zegt in je profiel.

ikheetesmee schreef:Lijkt me een beetje een penny topic zo ?![]()
Wat al eerder is gezegt je overdrijft eenorm. Lees je eerst eens beter in voordat je zo'n topic opent. Er bestaan onderhand wel zoveel van deze zeur dingen dat ik en waarschijnlijk mede bokkers met mij er nogal gek van worden.