vraagje of ik nieuwe BR Pro Max neem of Pro Mesh???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sheeltje2

vraagje of ik nieuwe BR Pro Max neem of Pro Mesh???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 09:54

Mijn pony heeft zware blessure gehad daarom nu beschermers om:)

Ik rij nu al twee jaar met BR Pro Max maar die zijn aan vervanging toe nou is mijn vraag aan jullie:)

Ik vind namelijk dat ze er af en toe onder zweet en nu is de nieuwe serrie BR Pro Mesh uit met ventilatie gaatjes (al een tijdje).

Heeft er iemand ervaring met de BR Pro Mesh of deze beter zijn dan de BR Pro Max??:)

Alvast bedankt voor het meedenken :):) ;) :D

Amiigo

Re: vraagje of ik nieuwe BR Pro Max neem of Pro Mesh???

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 09:58

Ik zou zo luchtig mogelijke beschermers kopen, denk aan Dalmar. Goede, luchtige beschermers zijn enorm belangrijk met een pony die een zware blessure heeft gehad.

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 09:59

dankje :) ik ga er even naar kijken

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 13:27

Ik heb de pro mesh en vind ze heel fijn. De benen blijven er redelijk koel onder. Mijn vriend heeft beschermers van premiere equine, maar qua warmte na het rijden zit er weinig verschil in.

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 15:29

zag dat BR Pro Max Croc uitvoering heeft oeh die zijn mooi zit nu te twijfelen of ik allebij een setje neem haha de Mesh en de Max eerst maar even bedenken haha

Sprintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-14 15:41

ik heb recent BR pro mesh beschermers gekocht, maar ik ben er niet super blij mee. Ik heb nog nooit zulke zweetpootjes onder de beschermers uit gehaald. Pasvorm is ook matig (gewoon een rechte lap om de benen heen, niet voorgevormd). De standaard neopreen premiere drie-in-een beschermers leveren gek genoeg minder warme benen op...

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-14 15:44

Sprintje schreef:
ik heb recent BR pro mesh beschermers gekocht, maar ik ben er niet super blij mee. Ik heb nog nooit zulke zweetpootjes onder de beschermers uit gehaald. Pasvorm is ook matig (gewoon een rechte lap om de benen heen, niet voorgevormd). De standaard neopreen premiere drie-in-een beschermers leveren gek genoeg minder warme benen op...

bedankt voor je reactie hmm dat is minder ja is wel gedoe mischien hou in mn max heb ze twee jaar al en even goed wel tevreden moet alleen nieuwe haha ga nog even naar de beschermers van dalmar kijken