Springsingel en bont

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

IrishDraught

Springsingel en bont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 12:47

Mijn paardje is nogal gevoelig op de huid en heeft zich een poos geleden doorgelopen op/voor haar singel.

Nu heb ik een anatomische singel en gaat het vrij goed, maar ik zit de denken kan ik in de ene oksel (1 kant dus) waar het mis gaat een stuk van een bontje voor om de singel schuiven, om de hele singel past niet.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-14 12:50

Ik zie niet in waarom het niet zou gaan. :)al zal het best moeilijk zijn om een bontje te vinden voor aan 1 kant van het smalle stuk... Misschien een stuk afknippen? Voor mijn Bpony heb ik zoiets zelf gemaakt, stuk fleece aan elkaar genaaid en sindsdien geen open plekken meer. :)

IrishDraught

Re: Springsingel en bont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 12:52

Omdat ik dan wel een "rand" creer onder haar buik net voor waar het brede gedeelte begint.
Het is maar tijdelijk want de nieuwe singel gaat erg goed (het is niet erger geworden na veel lange ritten) maar ik wil dat het beter kan genezen. heb gister al zonder zadel gereden maar dat is niet vol te houden voor een paar weken.