Shirley, op het moment ligt het zadel met het bontje echt goed, daar is goed naar gekeken door een deskundige. Maar persoonlijk vind ik een zadel dat met een bontje goed ligt nog steeds niet optimaal. Dus dat is ook precies de afweging.
Het is wel de bedoeling om een goed zadel aan te schaffen waar we langere tijd mee gaan doen, dus ik wil wel een zadel waar ik ook tevreden mee ben. En een zadel waar ik echt niet in kan zitten is ook niet bevorderlijk voor de rug van mijn paard. Maar ik wil ook zo snel mogelijk een nieuw zadel voor mijn paard.
Goed punt pmarena, daar heb je natuurlijk gelijk in! Ik ben niet moeilijk met zadels en we zijn het inderdaad eigenlijk altijd eens. Dus wat dat betreft zou het geen probleem moeten zijn om haar het zadel uit te laten zoeken. Ik ben alleen zo bang dat we straks met een duur zadel zitten waar ik echt niet mee kan rijden. Maar ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ik echt niet kon rijden op een zadel, dus misschien moet ik me gewoon niet zo'n zorgen maken.
Dank jullie wel voor het meedenken!