Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jouw opsomming laat mij denken dat er rijtechnisch nog wel een boel te sleutelen valt, dat ga je niet met een ander bit oplossen. Lompheid kan je met een ander bit weinig aan veranderen, sterk of eigenwijs zijn met rijden is een rijtechnisch probleem. Ongewenst zomaar stoppen voor iets los je op door voorwaarts te rijden, aan een bit heb je in die situatie weinig.
kesha1 schreef:zoiezo weet ik dat ze sterk van karakter is dus dit ga ik ook nog overleggen met mijn instructriese over hoe we dit minderen!
maar die zijn wel erg duur. Maar aan de hand daarvan kun je misschien op zoek naar iets soortgelijks, maar dan goedkoper (vb ander merk). 

kesha1 schreef:nu vroeg ik me af is er niet een beter bit voor der? ik weet niet veel over de waterford maar hij leek me een erg zachte inwerking te hebben, wieweet is dat niet zo! ik wil zoiezo meer weten over bitten die het goed doen bij een fjord met dit karakter: