Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Er moeten inderdaad nog eventjes meer foto's in. Yinthee schreef:Inruilen voor een nieuwe of verkopen bij de zadelmaker?
Percy schreef:Je kan zo'n zadel gewoon niet op de gok kopen want als het niet past zit je er zelf daarna mee te kijken.
C_arola schreef:verder vraag ik me af of je via ebay sneller een zadel verkoopt dan via marktplaats.
History_ schreef:maar er is gewoon zoveel aanbod, dat mensen eerder voor een soortgelijk zadel gaan dat een paar honderd euro goedkoper te koop staat. Ieder tweedehands zadel dat je verkoopt gaat voor minder weg dan hij eigenlijk nog waard is.
was niet lief. En zadel heb ik dus ook zeker niet daarvoor verkocht. Ik heb hem helemaal niet verkocht, en gebruik hem tegenwoordig weer zelf. Ketly schreef:Gelukkig zijn er meer mensen met dit probleem, want qua prijs ga je dan ook snel twijfelen of je wel goed zit. Ik vind opzich 750 niet verkeerd voor een supernette Fryso..