Wij hebben hier thuis twee paar. Zwarte en bruine. Vind ze van mooie kwaliteit. Heb ze nu al een tijdje en gebruik ze toch zeker 3/4 x per week en blijven ook erg mooi. Sluiten ook mooi aan om de benen en de benen gaan niet 'aan de kook'. Erg tevreden dus !
lotte002
Geplaatst door de TopicStarter: 28-05-14 17:02
Dat is fijn om te horen, heb nu zelf de br pro max maar die zijn al flink kapot terwijl ze eigenlijk nog 'maar' 2 jaar oud zijn waarvan niet vaak gebruik!
Kwam die van EJ tegen en die lijken me ook wel wat!
fijn om te lezen! Ik heb ze gisteren gehaald bij de EJ helaas een maat te groot dacht dat mijn paard wel een M paste om dr voorbenen maar heb toch een S nodig! Dus van de week weer terug om te ruilen, vind het zo op het eerste gezicht ook erg fijne beschermers en zelfs 'steviger' dan de BR die ik had
Ik heb ze gehad. Ze scheurden (op de stiknaden) al vrij snel stuk. De pasvorm is dik in orde net als de Pro Maxen eigenlijk.
danoesje
Geplaatst: 04-09-14 17:10
Ik heb ze ook gekocht en na 1 keer gebruiken zijn ze bij mij op de naad al stuk gescheurd :S Goedkoop is duurkoop in dit geval. Heb voor M en dacht achter L maar daar mag ie ook een M om eigenlijk! heb de EJ gemaild, benieuwd wat hun reactie gaat zijn, want vind dit echt niet kunnen..
Na 2x gebruiken al doorgescheurd op de naad. Zakken af na een tijdje bij mij, hoe strak of los je ze ook doet. Nu gebruik ik ze niet veel maar tijd terug verschoot paard en springt opzij op de binnenkant van de beenbeschermer en heel gat erin.. Heb tot op heden geen antwoord van Epplejeck gehad.
Mijn pro max'en heb ik bijna 3 jaar en zijn nog als nieuw!