Allereerst wil ik duidelijk zeggen dat dit niet het zadel welke ik verkoop betreft!
Ik heb een trekpaard dressuur zadel gekocht van een bokker. Zadel binnen gehad en gister voor het eerst mee gereden. Nu zitten de haken waar je je stijgbeugelriemen aan bevestigd erg scheef en niet dicht tegen het zadel aan waardoor mijn stijgbeugelriem er steeds afvalt. Dit is gelukkig met het rijden niet gebeurd, maar ik ben hier wel bang voor. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, het is namelijk verder een prima zadel, maar dit lijkt me voor een zadelmaker ook lastig.
Ik had dit ook met mijn vorige zadel, en ik heb een nieuw zadel gekocht want bij mij gebeurde het ook met rijden.. En dat is heel gevaarlijk want je kan heel naar vallen. Dus ik zou er of een zadel maker na laten kijken of een ander zadel zoeken! Xx
Het haakje kan niet open en dicht, het uiteinde loopt omhoog zodat je hetzelfde principe hebt. Het ene haakje is het leer waar die aan hangt een beetje los, daaronder zit wel nylon wat dit opvangt maar daardoor hangt het haakje scheef.