Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nies_ schreef:Ik heb mijn stubben later ook verkocht en er een Passier voor in de plaats gekocht inderdaad. Neemt niet weg dat stubben tweedehands wel interessant us.
Myca schreef:Nies_ schreef:Ik heb mijn stubben later ook verkocht en er een Passier voor in de plaats gekocht inderdaad. Neemt niet weg dat stubben tweedehands wel interessant us.
Stubben zadels zijn kwalitatief echt goed, maar als je er niet lekker op zit gaat het hem niet worden.
Zadels zijn net zoiets als schoenen. Je kan wel een bepaalde maat hebben, maar je moet echt even passen, voelen, lopen. Dan zal de ene voor een ander merk kiezen dan een ander.
Eigenlijk zijn zadels een graadje lastiger, want het moet en goed op je paard liggen en jij moet er lekker op zitten. Als één van de twee niet goed is moet je het niet doen.
Nies_ schreef:Goh je meent het. Punt is dat als je voor je eerste springzadel gaat kijken met klein budget het zeker de moeite waard is om er naar te kijken.