Ik hoop dat het hier goed staat. Ik hoop dat mensen mij kunnen helpen met mijn zoektocht naar een mooie luxe niet te dure fleecedeken.
Mijn eisen:
Kleur: Zwart, bruin of donkerblauw, liefst met zilveren, witte of gouden sierkoord Als het kan met ornament aan de achterkant eventueel met borstflap aan de voorkant. Maat 205 (evt. groot vallende 1.95)
Ik heb eigenlijk gevonden wat ik zoek, echter niet meer in de maat die ik nodig heb.
Ik zou het nog fijner vinden als de deken ook singels zou hebben, maar dit is niet noodzakelijk.
Ik heb op google proberen te zoeken, maar kom niet uit bij een deken die aan al mijn eisen voldoet.
rapunzelx
Geplaatst: 21-05-14 10:23
Zoiets?
Laatst bijgewerkt door rapunzelx op 21-05-14 10:26, in het totaal 2 keer bewerkt
Rena100
Geplaatst: 21-05-14 10:24
Ik heb er een van kieffer, wel een wat oudere nog maar een hele mooie zware zweetdeken. Als je echt luxe wilt, zou je daar ook wat voor moeten willen betalen.
De bovenste deken die ik zelf heb geplaatst zit rond de 25 euro. Ik moet eerlijk zijn dat ik ook een beetje rond die prijsklasse zoek (dus ben ook op zoek naar aanbiedingen/acties/restverkoop). Dit omdat mijn paard pas 3 is, volop in de groei, dus god weet hoe groot hij wordt (hij is nu 1.73). We hebben wel meerdere paarden dus het is niet zo dat ik de deken daarna niet meer zou kunnen gebruiken. Maar ik ben wel echt op zoek naar een koopje.