Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jambolover schreef:Momenteel ben ik een beetje hopeloos aan het worden... Zelf had ik een Zaldi Lander, maar die leg ik absoluut meer op hem, is veel te nipt geworden en nijpt op zijn spieren. Ben tevreden van Zaldi, maar kijk nu absoluut naar geen bepaald merk, belangrijkste is dat het zadel past op zijn rug en het steeds kan laten verstellen.
Ik ben opzoek naar een nieuw zadel voor men 12 jarige PRE. Net zoals er hier velen naar een nieuw zadel zoeken. Het probleem is dat ik niet weet wie ik als zadelpasser kan vertrouwen...
Graag wil ik een zadel op maat laten maken. Hiervoor had ik contact opgenomen met Ninon Schutte.
Gezien ik in België woon (Leuven), kan zij dit jaar niet langskomen. Dit kan pas binnen een dik half jaar tot een jaar nog duren. Vind ik echt balen... Zou echt geen jaar meer willen wachten.
Wat zijn jullie ervaringen? Zijn er hier nog mensen van België die ervaring hebben met betrouwbare zadelpassers? Heb echt al weinig positiefs gehoord vandaar.