Ik ben altijd tevreden geweest met fryso. Alleen de legacy vond ik voor mezelf te breed zitten ik ben namelijk niet zo groot Profile blijkt weer smaller
Science90
Geplaatst: 17-05-14 10:32
Ik heb er ook een. Zit super en ligt super.
silvia58
Geplaatst: 17-05-14 10:33
Mijn dochter heeft jarenlang op een Profile en Lecacy gereden en allebei de zadels bevielen prima. Omdat het niet meer op een nieuw paard paste verkocht en eigenlijk wel heel erg spijt van !
marguerite
Geplaatst: 17-05-14 10:35
Super tevreden met mijn Fryso,ik wil geen ander merk meer,het zit lekker past goed bij zijn schouder[door de breed tussenkanaal]ik heb de legacy en de legacy de lux gehad,alleen valt de inch vrij klein uit.
Ik heb een Fryso Profile, ben er erg tevreden mee. Mijn merrie heeft ook een hele moeilijke bouw, maar de Profile die ze mee hadden lag gelijk perfect, dus heb ik direct aangeschaft.
Stalbaas van mij rijd er altijd mee! ze heeft verschillende zadels voor verschillende paarden maar ze is er altijd goed over te spreken, ook over de service! ze staat ook als referentie op hun site
Ik heb ook een fryso op mijn fries liggen. Ben er erg blij mee. Wordt erg intensief gebruikt en blijft heel goed zonder extreem veel onderhoud.
Amy1984
Geplaatst: 19-05-14 10:30
Ik heb een Fryso Lux. Erg fijn zadel met een iets smallere zit. Kwaliteit is erg goed. Passervice is ook super bevallen en ze komen jaarlijks voor de check om te kijken of het zadel nog goed ligt. Zeer tevreden dus!
Ik ben zeer tevreden over Fryso zadels! Ze zitten heerlijk! De profile die ik voor mijn eigen sportpaard had, past ook op veel andere paarden. Ik wil geen ander zadel meer.
friesiszwart
Ik heb een frysozadel al vanaf 2006 en dit zadel bevalt mij goed. Voor dit paard kon ik geen ander passend zadel vinden (rondgeribt breed paard, maat Fit 6) en dit zadel bevalt mij goed. ik heb model: de Luxe
Ik ben nog steeds super blij met met Fryso zadel, ligt inmiddels met een paar aanpassingen op me 3 de paard Het is een comfortabel zadel en ik kan er rustig 4/5 uren mee weg rijden, het zadel is nu al heel wat jaren oud maar ziet er nog gewoon als nieuw uit. Zou hem bij me vorige paard verkopen maar ben zo blij dat ik dat toen de tijd niet heb gedaan !!