Strass manen-elastiekjes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

DeniseBirnie

Strass manen-elastiekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 15:22

Iemand bekend met Strass manen-elastiekjes?

Ik ben wel benieuwd hoe ze staan van veraf ook of de prijs-kwaliteit verhouding een beetje oke is. :D

Misschien heeft iemand ook nog een foto? :)

Het gaat om deze Afbeelding

Leukertje

Re: Strass manen-elastiekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 15:24

ik heb ze ook gezien bij mijn ruitersportzaak, ik hoop dat je ze wel kan hergebruiken anders zijn ze wel heel erg duur...

DeniseBirnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-14 15:28

Ik denk het wel. Zover ik kan zien zijn het gewoon echt elastiekjes. Het trekt dus strak om het knotje. Als je het voorzichtig mee om gaat moeten ze zeker te hergebruiken zijn lijkt mij. Maar het lijkt mij best wel gaaf staan. Maar misschien is het wel veel te overdreven :p

ik hoop dat iemand ze heeft en een foto heeft hihi

Iejoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 09:08

Ik heb ze gehad maar ik vond ze niet zo goed... Want ik maak vaak vlechtjes :) er blijven veel haren in zitten en als je die eruit trekt dan heb je meer kans dat het elastiekje breekt en ja je kan ze hergebruiken maar ze worden er dus niet mooier van en ik vind ook dat de steentjes er snel af gaan, maar voor een keertje is het wel maar ik zou ze wel afraden

DeniseBirnie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-14 09:09

Lovealmar schreef:
Ik heb ze gehad maar ik vond ze niet zo goed... Want ik maak vaak vlechtjes :) er blijven veel haren in zitten en als je die eruit trekt dan heb je meer kans dat het elastiekje breekt en ja je kan ze hergebruiken maar ze worden er dus niet mooier van en ik vind ook dat de steentjes er snel af gaan, maar voor een keertje is het wel maar ik zou ze wel afraden

Heb je toevallig een foto van dat je de elastiekjes in hebt bij je paard? :D

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 09:10

Ik vroeg me al af hoe je die moest gebruiken, je hebt ook pareltjes ervan. Vind het wel erg duur, maar als je het gebruikt zoals op de foto kan je ze denk wel langere tijd gebruiken.

TTNB

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 12:38

Ze zijn voor als afwerking bedoelt denk ik. Dus niet gebruiken om je knotje mee te maken, met gewone elastiekjes je vlechtjes en knotjes maken en dan deze er als laatste omheen doen. :)