Onze shet heeft zomereczeem en willen we een deken aanschaffen alleen weten we niet of het een goed deken is qua eczeem.. Het heeft:
- fijnmazig super airflow polyester mesh - borstsluiting met dubbele zinken gespen - halssluiting met dubbele gespen - staartkoord - staartflap - elastische bilkoorden - ringetje op sluitingen van buiksingels - loopsplitten - nylon borst/nekvoering tegen het schuren. Dit is de eerste keer dat ik een eczeem deken koop en graag wil ik dat mn shet er bijna tot geen last meer van heeft. Wat vinden jullie ervan?
Marvel
Geplaatst: 12-05-14 12:09
Fijnmazig betekend dat er gaatjes inzitten en daar bijten de knutten doorheen. Een eczeemdeken is helemaal dicht, zonder mazen. Ik zou dus nog even verder kijken
stitchlover
Geplaatst: 12-05-14 12:27
Voor mijn shetlander heb ik de rambo sweet itch Hoody. Heel tevreden over! Vrij waterdicht, sterk. blijft liggen als een huis en beschermt heel goed. Ze heeft niet meer geschuurd sinds ik de deken heb.
Als ik het geld had gehad dan kocht ik de Rambo sweet itch hoody maar helaas
Maflinger_S
Geplaatst: 12-05-14 13:57
De Rambo Sweet Itch Hoody is een goede. Als je pony niet kopschuw is of dreigt te worden, is een eczeemdeken zoals die van Divoza of een soortgelijke, bijv. die van Boett, ook een optie , die moet dus wel over het koppie worden aangetrokken.
De Sweet Itch Hoody heeft ook geen buikflap maar wel lange zijdes die door de singels onder de buik door gaan. Is toch een van de meest verkochte en effectieve dekens. Die deken van Divoza en andere soortgelijke dekens hebben een losse buikflap, die werkt ook goed.
stitchlover
Geplaatst: 12-05-14 14:34
De kleine maten van de rambo kosten bij de EJ geloof ik 99 euro momenteel, als je die ook nog kan combineren met een actie heb je relatief goedkoop een kwalitatief super deken met gratis vliegenmasker erbij. Zo heb ik hem ook gekocht. Liever 1 keer investeren in een goede deken dan ieder jaar een nieuwe moeten kopen van 50 euro.