Zadel met of zonder singel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zwaanbanaan

Zadel met of zonder singel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 11:16

Ik bedacht me net dat ik eigenlijk helemaal niet weet of je bij de aankoop van een (wintec) zadel er automatisch ook stijgbeugels en een singel bij krijgt.

Ik ging er eigenlijk van uit dat dat niet het geval zal zijn aangezien je overal ook losse stijgbeugels, singels en staartriemen enzo kunt kopen, maar toch. Misschien wel handig om te weten...
:o

rapunzelx

Re: Zadel met of zonder singel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:17

Ik heb mijn wintec exclusief gekregen..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:18

De meeste zadels worden gewoon "kaal" verkocht, tenzij anders vermeld, want dan zou je ook wel een maat op moeten geven ;)

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:20

Verschilt per winkel en per particulier. Bij tweedehands zadels staat het er meestal wel bij. Ik weet dat je bij Divoza een singel, beugels, riemen en een zadelhoes erbij krijgt bijvoorbeeld maar dit zal bij iedere winkel en/of zadelmaker verschillend zijn.

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 11:21

Ik heb mijn nieuwe zadel bij de zadelmaker kaal gekocht. Heb wel een hoes erbij ;)
Zadel is een kent en masters

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 07:03

Ik heb mijn nieuwe zadel ook kaal gekocht, wel een zadelhoes erbij.

Tirzaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 10:36

Meestal krijg je hem kaal! Misschien heeft de winkel/ zadelmaker een website waar je kunt vinden hoe ze hem leveren?

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:04

Als verkopers ergens spullen bij geven dan is dat natuurlijk wel het vermelden waard (want interessant voor eventuele kopers) en zullen ze dat ook doen :j

Staat er niks bij vermeld in een artikelomschrijving van een zadel, en staan er ook geen toebehoren op de foto's dan kun je er behoorlijk veilig vanuit gaan dat er dus ook geen toebehoren bijgeleverd worden.

Het is ook logischer om zadels "kaal" te leveren want als toebehoren er bij zitten dan betaal je er toch voor.

Je kan beter iets minder betalen en zelf de toebehoren er bij zoeken die je graag wilt, want er is zoveel keuze in singels, beugels en riemen. :)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 08:10

Mijn nieuwe zadel werd kaal geleverd. Heb er zelf een singel bijgekocht bij de zadelmaker.

Beugels en riemen heb ik overgestoken van mijn oude zadel. Die is dus verkocht met singel maar zonder riemen en beugels.

Nieuw zie je vaak dat de beugels/riemen/singel niet bij het zadel inzitten qua prijs.