anatomische dressuursingel voor gevoelig paard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

anatomische dressuursingel voor gevoelig paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 20:37

Ik ben opzoek naar een fijne anatomische dressuursingel materiaal maakt niet uit zolang het maar geen leer is. Ze heeft een moeilijke bouw door haar buik schuift de singel meer richting haar voorbenen. Er mag geen elastiek aan zitten omdat ik dit niet zo paard vriendelijk vind omdat je dan snel te strak aansingeld. Deze van BR lijkt mij wel fijn, maar ik vraag me af of een singel met bont in de zomer niet vervelend is als ze erger gaan zweten.
Afbeelding

Of deze:
http://static.webshopapp.com/shops/015439/files/004899041/harrys-horse-dressuursingel-e-motion-zwart.jpg

Ik wil er max 70 euro voor uit geven.

belle_boef

Re: anatomische dressuursingel voor gevoelig paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 20:41

Ik heb een leren met gel vulling van. Hkm. Anatomisch gevormd. Erg fijne singel, mijn paard was er blij mee

sharonwhis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 20:56

ik heb deze singel en ben er erg blij mee
ze weet wel maar goed borstel hem elke dag als die droog is en dan zijn de harde plekken ook weer weg
ik ben zeer tevreden over deze singel en zit er zelfs te denken om er ng een te bestellen om dan de andere te kunnen wassen :)

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-14 21:00

oke moet je hem erg vaak wassen dan? en kan het bont er af om in de wasmachine te doen?