flemminghfan schreef:Ik heb ook een goedkope gekocht was nog net geen tien euro en doet het prima. Ik meen van Harry's Horse. Dit netje doet het prima en kan je gewoon aan een willekeurig hoofdstel vast maken. Mijn paard heeft er alleen dit jaar weer meer last van dan vorig jaar, het bouwt zich dus nog steeds op, en betekent dat hij binnenkort aan de histamine remmers gaat.
Hoe kwam je er bij jou paard achter dat het een pollenallergie was?
Het goedkope netje was geen success
Ze irriteerde zich enorm aan het netje en dat werd tijdens het longeren niet beter.
Zonder netje was ook geen optie. Het liefst staat ze gewoon dood stil -dan heft ze nergens last van maar als ze gaat draven en helemaal in de gallop wordt ze heel heftig en loopt ze alleen maar te schudden en met de voorbenen te slaan. Het doet me een beetje denken dat het dan toch eerder pollen zijn, als het veel erger wordt in draf en gallop. Met muggen zou je het omgekeerde verwachten, toch?
Ik voel er niet zoveel voor om de hele zomer in de binnenbak te gaan rijden! Ik denk er over om toch ook de net relief te proberen. Het lijkt wel een lichter netje te zijn - misschien voelt ze die minder goed en irriteert ze zich er minder aan.