Welk touwhalster is beste?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Poeky

Welk touwhalster is beste?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 10:06

Ik heb een nieuw touwhalster nodig voor mijn paard en ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met touwhalsters.nl

Het vorige was een Parelli halster en hier was ik zeer tevreden over, maar kwa prijs liggen die van touwhalsters.nl wel veel voordeliger.
Iemand die toevallig met beide ervaring heeft? Of enkel met die van de site en weet of deze nog tamelijk stijf zijn of erg soepel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 10:08

Het belangrijkste is een passend halster. Ik ken de webshop niet, maar als het mogelijk is zou ik er voor eentje kiezen waarbij je maten kan doorgeven en dat ze dan een halster op maat voor je knopen. Ik heb voor mijn paard een 'standaard' touwhalster en een op maat gemaakte, die tweede werkt veel prettiger.

Poeky

Re: Welk touwhalster is beste?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 10:11

Daar heb je inderdaad gelijk in, maar je hebt van die halsters die van zichzelf nog geen vorm aannemen (weet even niet hoe ik het anders moet uitleggen) en of deze nu passen of niet, die vind ik erg onaangenaam om mee te werken. Het is vooral daarvoor dat ik hoopte dat iemand misschien ervaring heeft met die webshop (of andere).

ilse06snssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:36

ik heb er geen ervaring mee maar ik ben de laatste tijd wel in de doe-het-zelf sfeer! Daarom veel gezocht op internet om zoveel mogelijk spullen zelf te maken! Ook een touwhalster kan! Moet je even zoeken op internet(youtube), zo lastig is het namelijk niet! En dan heb je ook nog is je eigen smaak en een goed passende maat!!! *\o/*

Sheeltje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:55

ik heb er eentje bij iemand van bokt besteld echt super kwaliteit en ze maakt em zo op maat goede service haar bokt naam is LyannevH hier foto van mn touwhalster met teugels

Afbeelding

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 12:59

Ik ben zelf erg tevreden over touwhalsters.nl heb al regelmatig besteld, altijd snelle en goede levering!

ilse06snssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 15:43

Hartstikke mooi!!!

WorthTheWait

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 19:26

Touwhalster.nl is goed, equiplay.eu ook. :j