Chamberlain springzadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Scarpati

Chamberlain springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 18:17

Hallo allemaal,

ten eerste ik weet niet zeker of het hier hoort anders hoor ik het wel :D .
Ik heb voor mijn D-pony een zwart springzadel van het merk Thorowgood.
Dit zadel ligt alleen niet meer helemaal lekker op haar, het schuift namelijk nogal.
Nu ben ik een leuk springzadel tegengekomen van het merk Chamberlain, het is een Chamberlain Cavallino.
Hebben jullie ervaring met dit merk? Is het aan te raden of nou juist niet?
Ook is het een donker bruin zadel maar ik heb alles in het zwart, staat dit denken jullie of kan ik maar beter weer verder zoeken?
Zadelmaker komt ook nog langs maar dacht misschien dat ik hier nog wat ervaringen van mensen kan horen.

Groetjes Emma

Gydja

Re: Chamberlain springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-14 18:21

Geen ervaring met het merk enzo. Maar je vraagt ook om de kleur combinatie en ik vind een bruin zadel met een zwart hoofdstel of omgekeerd echt verschrikkelijk x'D. Als je dan een bruin zadel neemt ook een bruin hoofdstel kopen. Natuurijk is het belangrijkste dat het goed zit maar als je ook op combinatie van de kleur wilt letten zou ik er echt een ander hoofdstel bij kopen mocht je besluiten het zadel te kopen.

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-14 18:28

Gydja schreef:
Geen ervaring met het merk enzo. Maar je vraagt ook om de kleur combinatie en ik vind een bruin zadel met een zwart hoofdstel of omgekeerd echt verschrikkelijk x'D. Als je dan een bruin zadel neemt ook een bruin hoofdstel kopen. Natuurijk is het belangrijkste dat het goed zit maar als je ook op combinatie van de kleur wilt letten zou ik er echt een ander hoofdstel bij kopen mocht je besluiten het zadel te kopen.

Hmm ja misschien heb je ook wel gelijk. Het wordt alleen dan wel duur allemaal.
Ik hoop dat iemand misschien een foto heeft :j

Edit: Had op een website gekeken van iemand die foto's had gemaakt op een concours. Je ziet het toch wel vrij veel een zwart hoofdstel en bruin zadel. En moet toegeven dat ik het er nog niet zo gek uit vindt zien eigenlijk.
Maar dat is ook smaak natuurlijk. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 11:53

Ik heb een chamberlain springzadel en heb ook een dresssuurzadel ervan gehad hele fijne kwaliteit en zit erg fijn!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 11:54

Ik vind het er ook niet gek uit zien hoor. En je kan hem altijd zwart verven :D

Kim_AsterixJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 11:56

Ik heb ook een chamberlain springzadel in de kleur redwood. Ik vind het een heerlijk zadel!

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 12:01

Geen springzadel maar wel een dressuurzadel van het merk chamberlain. Ik ben er erg tevreden over. Het blijft mooi en zit super.

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 17:34

Oke fijn om te horen !
Vanavond dan maar eens een mailtje sturen en eens naar het zadel gaan kijken, het is gelukkig nog geen 10 minuten hier vandaan.