_Lucy schreef:De voortas van dabo lijkt me dan ideaal
Ik wil hem zelf ook aanschaffen binnenkort (a)
Goed plan hihi 
macha6 schreef:Ik heb laatst een minitrektocht gemaakt en werd daarbij behoorlijk gek van de zadetassen die ik had (achter), paard kreeg drukplekken op de rug en ik had ook niet echt veel opties om hem anders te bevestigen. Toen heb ik de laatste dagen met de multi riem tas van barefoot gereden, die gaat om je heup dus helemaal geen geklooi met tassen. Er past verrassend veel in; hoevenkrabber, borstel, wortels, boterhammen, flesje water, mobiel, kaart en ik had nog ruimte over. Het zijn afzonderlijke zakjes en als je ze een beetje goed positioneert heb je er ook geen last van met rijden. Wat mij ook meeviel is dat er ondanks wilde stukken draven, galopperen en op en af stappen er geen dingen uit zijn gevallen. Dus als je verder niet veel dingen mee wilt nemen..
Link:
http://barefoot-saddle.nl/shop/nl/Zadel ... m-Tas.html
Ik heb in het begin (dus voordat ik die zadeltassen maakte) ook met zoiets gereden. Ik vond het in eerste instantie ook niet irritant, maar toen werd het warm buiten, heel warm. En ik zweette me dood onder die tassen.... vreselijk! Fijn dat het voor jou wel werkt!