zadel voor pony met zeer moeilijke rug

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Joellezwaans

zadel voor pony met zeer moeilijke rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 17:45

Ik heb een vraagje ik heb nu een boomloos zadel want ben maandag bij de zadel maker geweest en nu blijkt mijn pony een zeer moeilijke korte rug te hebben
En moet er een 16 inch zadel op kunnen jullie zeggen dat heeft met je zit te maken en niet met de lengte maar dat klopt niet want 16 inch is korter als 18 inch of ik moet een zadel hebben met korte kussens maar weten jullie in welke prijsklasse ik dan uit kom ??een vzh zadel zou het beste zijn

Dus blijkbaar heb ik jaren met verkeerde zadels gereden
Terwijl die allemaal Door zadelmakers gepast zijn
en zit haar rug nu een klein beetje vast
en ik ga geen zadel op maat laten maken is mij gewoon te duur
en ik rijd voor de hobby/recreatie dus wil wel een goed passend zadel

Batlow

Re: zadel voor pony met zeer moeilijke rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 17:47

Prijsklasse ligt echt aan het merk zadel waar je mee uit komt en wat gaat passen, dat kan ik je vooraf niet vertellen

Joellezwaans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 17:48

Batlow schreef:
Prijsklasse ligt echt aan het merk zadel waar je mee uit komt en wat gaat passen, dat kan ik je vooraf niet vertellen

Ja maar welke zadels hebben korte kussens of een platte zit met 16.5 inch ongeveer

WorthTheWait

Re: zadel voor pony met zeer moeilijke rug

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 19:13

Ik heb een kunststof zadel omdat mijn paard nog in de groei is en ik een makkelijk aanpasbaar zadel wil zolang hij nog niet uitgegroeid is. Ik heb de Rider pro Neptunus. Is in verschillende maten te krijgen.
Is een wintec niks voor je? Ligt op heel veel paarden goed.

Joellezwaans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 19:15

WorthTheWait schreef:
Ik heb een kunststof zadel omdat mijn paard nog in de groei is en ik een makkelijk aanpasbaar zadel wil zolang hij nog niet uitgegroeid is. Ik heb de Rider pro Neptunus. Is in verschillende maten te krijgen.
Is een wintec niks voor je? Ligt op heel veel paarden goed.

Ik weet niet welke ik moet hebben vroeg me beetje af welke jullie hebben ze heeft een extreem korte rug ...