Elastiekjes

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kimmi10

Elastiekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 20:11

Hoi.
Ik ga morgen naar de stad en ik wil graag elastiekjes die geschrikt zijn voor te vlechten(dus die rubberen) Ik heb gehoord dat als je ze gewoon bij de drogist ofzo koopt ze veel goedkoper zijn :)
Weet iemand waar ik ze het best kan halen? Kleur maakt niet uit. Misschien hebben ze ze wel bij de Kruidvat ofzo.
Kim.

kimmi10

Re: Elastiekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 20:12

Ik bedoel wel om paarden mee te vlechten :o

Heleenzz2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 20:19

Volgensmij hebben ze ze wel bij de kruidvat! Alleen denk ik dat het goedkoper is om ze in een ruitersportzaak te halen

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 20:36

Ik zou ze in een ruitersportzaak kopen. Waarschijnlijk een betere kwaliteit, zodat ze minder snel knappen. Als ze knappen op stal en een paard eet 'm op, is het geen ramp maar is natuurlijk niet fijn.

AnneLieff

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 13:27

Bij kruitvat of etos kun je wel kleine elastiekjes krijgen. Deze zijn van ander materiaal en minder rekbaar. Worden vaak voor kleine vlechtjes gebruikt.

Zelf vind ik de elastiekjes uit de ruitersportzaak fijner, verkrijgbaar in verschilldende kleuren, rekken goed mee en knappen dus minders snel. Zelf doe ik ze altijd even in mijn mond. (Kans op knappen nog kleiner)

Walrus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 13:30

Ik denk dat je bij de drogist nog duurder uit bent eerlijk gezegd.
Daar betaal je misschien wel evenveel voor minder stuks, daarbij komt inderdaad ook nog eens dat deze veel sneller knappen en je bijna je vingers er niet doorheen krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 13:32

Bij de kruidvat heb ik van de week inderdaad wel van die rubber bandjes gezien tussen de elastiekjes ja. Of ze fijn zijn om mee te vlechten... Denk het niet.. Denk ook zeker niet dat ze goedkoper zijn, dan kan je ze beter via een ruiterwinkel bestellen of op marktplaats even kijken, daar zijn ook vaak 'winkeltjes'!

Claudxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 13:38

Ik heb altijd deze:
http://www.agradi.nl/kerbl-invlecht-ela ... -zwart.htm

Ik gebruik ze ook bij mezelf haha.
Ik vind de kwaliteit erg fijn, en de prijs is ook zeer voordelig.
Het enige nadeel is dat je er dan wel verzendkosten bij krijgt, maar misschien kan je nog wel meer spullen gebruiken van agradi? Ze hebben werkelijk alles :Y)

Welliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:35

Hoihoi,
ik weet niet of je wel eens bij zo'n 'afro-haarwinkel' in de buurt komt.
Daar hebben ze altijd heeeeel veeeel rubberen elastiekjes in heel veel kleuren. Zijn wat rekbaarder dan die plastic dingetjes van een drogist, maar voordeliger dan die van een ruitersportwinkel.
Mijn dochter heeft kroeshaar (en ik GELUKKIG niet), dus als haar oma vlechtjes voor haar maakt gebruikt ze die.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 09:40

De drogist is wel goedkoper maar volgens mij heb je dan ook veel minder.. ik had gewoon een doosje voor 2 a 3 euro bij lokale ruitersportzaak en de enige reden dat die op waren was omdat mn pony het bakje had omgegooid :') anders had ik ze nooit op gemaakt. Ik denk dat als ik elke dag de manen had gevlochten dat het doosje na een jaar net op zou zijn